کد خبر 1555937
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
VAR در تمام دربی‌های پایتخت استفاده می‌شود؟

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اعتراض در دربی به ویژه از طرف تیمی که در آستانه پیروزی قرار گرفته طبیعی است.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در مورد اعتراض استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها و قضاوت ۱۰۲ اظهار داشت: طبیعت بازی همین است که هر دو تیم به ویژه تیمی که در شرایط حمله قرار داشته و دوست دارد به نتیجه بهتری برسد این اعتراض‌ها را انجام می‌دهد. اما خوشبختانه داوران ما آموزش دیده و مورد تأیید فیفا بودند. فکر می‌کنم بهترین تصمیمات را در بهترین لحظات گرفتند.

وی در مورد اینکه آیا از نحوه برگزاری دربی رضایت دارد، گفت: از نحوه و کیفیت برگزاری بازی رضایت دارم اما کارشناسان باید مسائل فنی را قضاوت کنند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اعتراض تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور و استفاده از VAR فقط برای دربی گفت: با همه تیم‌ها تعامل صورت گرفته است ما هم مثل رسانه‌ها دوست داریم در همه ورزشگاه‌ها از این سیستم استفاده شود.

مهدی در مورد زمان استفاده از کمک داور ویدیویی در تمام ورزشگاه‌های کشور عنوان کرد: وقتی تجهیزات در تمام ورزشگاه‌ها موجود باشد، فرایند آموزش داوران ما نیز در حال حاضر انجام می‌شود. تعدادی از داوران ما هفته گذشته برای مرحله نهایی آموزش خود به عربستان رفتند. مرحله تست این دستگاه‌ها باید به تأیید فیفا برسد. در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از این به بعد در همه دربی‌ها شاهد استفاده از VAR خواهم بود، گفت: اجازه بدهید کمیته داوران در این مورد اظهارنظر کنند. من فقط برگزارکننده مسابقه هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس