الاتحاد با بنزما از صعود به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان بازماند

تیم فوتبال الاتحاد عربستان در جام باشگاه‌های جهان شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در جریان رقابت‌های برگزار شده در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳، شامگاه جمعه تیم فوتبال الاهلی مصر به مصاف الاتحاد عربستان رفت که این رقابت با شکست ۳ بر ۱ نماینده عربستان همراه بود.

علی معلول در دقیقه ۲۱ بازی توانست برای الاهلی مصر از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا این تیم با نتیجه ۱ بر صفر از حریفش پیش بیفتد. در دقیقه ۴۵، کریم بنزما برای تیمش ضربه پنالتی را از دست داد تا الاتحاد با شکست ۱ بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم، حسین الشحات در دقیقه ۵۹ و آشور در دقیقه ۶۲ برای الاهلی مصر گلزنی کردند. آنتونی مودست در دقیقه ۹۰ از الاهلی مصر اخراج شد تا این تیم در دقایق اضافه نیمه دوم، ۱۰ نفره کار خود را دنبال کند. کریم بنزما در دقیقه ۹۲ برای نماینده عربستان گلزنی کرد تا این تیم با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل حریفش مغلوب شود.

الاتحاد با بنزما از صعود به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان بازماند

الاهلی مصر با این پیروزی توانست به نیمه‌نهایی مسابقات جام باشگاه‌های جهان برسد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده، تیم فوتبال اوراوا ردز ژاپن توانست با نتیجه ۱ بر صفر لئون مکزیک را شکست دهد. در دقیقه ۸۴ لئون اخراجی داد و نتوانست نتیجه را جبران کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امین ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    2 0
    چوب خدا صدا نداره وقتی بزنه دوا نداره الاتحادیای عربستان: یادتونه در رقابتی آسیایی اومدید ایران و برگشتید و با سپاهان بازی نکردید و اونهمه تماشاگر مشتاق را منتظر گذاشتید و 3 امتیاز مجانی هم ای اف سی ظالمانه بهتون داد حالا دعای ما هم اجابت شد و در رقابتی جهانی حذف شدید... بنازم الاهلی مصر 3 الاتحاد عربستان 1

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس