ادعای سنتکام درباره مقابله با ۱۴ پهپاد یمنی در دریای سرخ

فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در بیانیه‌ای از مقابله با ۱۴ پهپاد متعلق به ارتش ملی یمن در دریای سرخ خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، ناوشکن «یواس اس کارنی» آمریکا ادعا کرد که در اولین ساعات بامداد امروز شنبه ۱۶ دسامبر، ۱۴ فروند پهپاد که توسط ارتش ملی یمن پرتاب شده بودند را در دریای سرخ رهگیری کرده است.

فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در بیانیه‌ ای در این ارتباط مدعی شد که در این حمله پهپادی به هیچ یک از کشتی‌ هایی که در آب های منطقه در حرکت بودند، آسیبی نرسیده است.

بر اساس تروریست های سنتکام، ناوشکن مذکور پهپادهای ارتش ملی یمن را منهدم کرده است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، وزارت دفاع انگلیس امروز مدعی انهدام یک فروند پهپاد در این دریا توسط ناوشکن این کشور شد!

گرانت شاپس، وزیر دفاع انگلیس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت که این پهپاد که گمان می‌ رود هدفش خطوط کشتیرانی تجاری در دریای سرخ بوده است توسط ناوشکن «اچ ام اس دیاموند HMS Diamond» و با شلیک یک فروند موشک «سی وایپر» منهدم شده است.

شاپس در توییت خود اشاره‌ ای به ارتش یمن که اعلام کرده‌ اند کشتی‌ های مرتبط با یا عازم اراضی اشغالی را هدف خواهند داد، نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    یادتون باشه از قدیم گفتن یانکی جماعت دهنشو باز کنه ازش فقط دروغ درمیاد و یانکی خوب هم فقط یانکی مرده هست و لا غیر!!!
  • ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    جالب اینجاست که ارتش امریکا بعد از بیانیه ارتش یمن بیانیه میده-اگه تو زدی خوب زودتر بگو-بعدش اگه اهل زدن بودی ۸ سال طول نمیکشید جنگ یمن-ارامکو نمیرفت هوا- عربستان الان بهت فشر میاره که با یمن مدارا کن چون میدونه امریکا عُرضه دفاع از متحدینش رو نداره
  • ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 1
    سلام و درود خدای متعال ونبی مکرم اسلام (ص) بر برادران و خواهران گرامی وارجمندیمنی که مصداق بارز شجاعت و ایمان و غیرت هستند خدای متعال پشت و پناهتان باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس