به گزارش مشرق، علیرضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

غزه و شورش اکثریت!

جنگ غزه از آنجا که ایستادگی یک گروه کوچک تحت محاصره در مقابل قدرت نظامی در حال حمایت مستقیم از طرف آمریکاست، مصداق تام «کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن الله» است.

شاید همین مظلومیت مقتدرانه است که دنیای رسانه‌ را متحول کرده است و دیکتاتوری رسانه ای غرب را با «شورش اکثریت» به چالش کشیده است.

رسانه های حکومتی و رسمی غربی که همواره شعار آزادی می دادند و خود را «منبع قابل اعتماد» معرفی می‌کردند حالا با تمام قدرت در حال نشر دروغ های مختلف علیه مقاومت فلسطینی هستند تا شاید ذره ای از موج جهانی که همراه آنان شده بکاهند.

اینان علاوه بر مدیریت رسانه ها، حذف فیزیکی و فیلتر محتواها را نیز در زیرساخت‌های متعلق به خودشان انجام می دهند ولی باز هم نتوانستند در مقابل روایت اکثریت معترض دوام بیاورند. اکثریتی که مثل لشکرهای سایبری آنان نیست بلکه هر کدام را یک انسان خشمگین از «کشتار علنی» مدیریت میکند.

ساماندهی این اکثریت میتواند به معنای امکان خلق رقبای جدی برای دیکتاتوری غربی باشد. چه زمانی بهتر برای راه اندازی زیرساخت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی موازی و تضعیف امپراتوری رسانه ای غربی؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 0
    دقیقا استفاده کنید
  • ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 3
    چه ربطی داره اخه چه مسخره
  • ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 3
    عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ با کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: یمن و غزه ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس