کد خبر 1557173
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
ادامه دعوای جنجالی الهامی و تارتار با طعم انتقام

در جریان دیدار روز گذشته دو تیم ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان سرمربیان دو تیم به استقبال هم نرفتند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز گذشته در چارچوب هفته سیزدهم‌ رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس موفق شد با نتیجه ۴ بر یک، میزبان خود مس رفسنجان را در هم بکوبد.

این بازی درحالی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد که چه در ابتدای بازی و چه در انتهای بازی مربیان دو تیم یعنی مهدی تارتار و ساکت الهامی بر خلاف روش مرسوم به سمت یکدیگر نرفتند و با هم خوش و بش نکردند تا به نظر برسد دو سرمربی با یکدیگر اختلاف شدیدی دارند.

علت این رفتارها چیست؟

فصل گذشته الهامی در حالی هدایت هوادار تهران را بر عهده داشت که این تیم در هفته پایانی لیگ بیست و دوم باید به مصاف ذوب‌آهنی می‌رفت که تارتار را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دید. این دیدار جذاب در پایان با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت اما نشست خبری مربیان دو تیم در پایان این بازی حاشیه ساز شد.

تارتار در پایان این بازی در واکنش نسبت به رفتاری‌ها الهامی واکنش نشان داد و گفت: شخصیت مربی‌ها پنهان کردنی نیست. من ۱۵ سال است که فعالیت می‌کنم و شخصیت‌ها مشخص است. من یک‌بار به صورت کلی درباره مربیان صحبت کنم و فکر می‌کنم مربیانی که لازم است به آن تست بروند، خودشان می‌دانند چه کسانی هستند؛ این کار واقعا نیاز است. حتی برخی از مربیان می‌توانند قبل از بازی با قرص خودشان را آرام کنند؛ خیلی از مربیان این کار را می‌کنند و توصیه می‌کنم کسانی که نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند، به پزشک مراجعه کنند و قبل از بازی دارو مصرف کنند که در جریان بازی دچار تنش نشوند. من دیدم که روی نیمکت تیم مقابل، بازیکن با مربی درگیر بودند. دیدید بازیکن هوادار به اینجا آمده و چه می‌گوید؛ این یعنی مشکلاتی درون خودشان دارند و این باید بررسی شود. در کل شخصیت‌ها مشخص است و من نمی‌توانم خودم را پنهان کنم؛ دیگران باید قضاوت کنند.

الهامی نیز در واکنش به صحبت‌های سرمربی وقت ذوب‌آهن اظهار داشت: اگر کسی ناراحت شد، از او عذرخواهی می‌کنم. وقتی ذوب‌آهن گل می‌زد، تارتار مشتش را گره می‌کرد؛ این‌ها طبیعت فوتبال است. اگر مهدی تارتار ناراحت نمی‌شود، باید بگویم او از سال ۱۳۸۱ که دلار ۱۲۰ تک تومان بود، دو میلیون تومان به من بدهکار است. من هم از روانشناسی وقت گرفتم و باید ماهی یک بار به روانشناسی بروم. تارتار این پول را بدهد تا به مطب روانشناس بروم. زشت است به کلانتری برویم. ممنون می‌شویم تارتار پول ما را بدهد.

صحبت‌های الهامی باعث شد تا تارتار به صورت رسمی از این مربی شکایت کند. همین موضوع باعث شد تا در بازی روز گذشته مس و ملوان این دو مربی به سمت هم نروند و با هم خوش و بش نکنند تا مشخص شود این دو مربی بعد از گذشت ۶ ماه هنوز اختلافات را کنار نگذاشته‌اند. هر چند تارتار به همراه شاگردانش روز گذشته با نتیجه‌ای که برابر مس گرفت به نوعی از الهامی انتقام گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    1 0
    سال 1381 دلار 1000 تومان بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس