کد خبر 1557185
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
وزیر کابینه نتانیاهو: حماس شکست نخورده است/ کابینه یا جای من است یا گانتس

وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی با گذشت بیش از دو ماه از آغاز حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نبرد سنگین زمینی، به قدرت مقاومت فلسطین اعتراف کرد و گفت: حماس هنوز شکست نخورده است.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نشستی با هم‌حزبی های خود خاطرنشان کرد: عملیات زمینی در غزه، نتوانسته برای اسرائیل، بازدارندگی ایجاد کند.

وی با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین در غزه، گفت: اسرائیل در هفت اکتبر(۱۵ مهر)، قدرت بازدارندگی نداشت و هنوز بعد از ۷۳ روز جنگ هم قدرت بازدارندگی ندارد. آنها هنوز شکست نخورده اند.

این مقام صهیونیست، برقراری آتش بس را عامل احیای قدرت مقاومت فلسطین و تثبیت شکست رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اگر می خواهیم حماس را شکست دهیم نباید اجازه دهیم آتش بس برقرار شود و نباید به آنها اجازه دهیم برای آزادی اسرای ما، شرط‌های وحشتناک بگذارند.

بن گویر خواستار تجدیدنظر در آرایش جنگی رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین شد و گفت: هنوز هم حماس به سمت ما موشک شلیک می کند. وقت آن است که در عملیات جنگی تجدیدنظر کنیم.

وی، رویکرد اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی از جمله «بنی گانتس» رهبر حزب «اتحاد» را عامل شکست این رژیم در جنگ اعلام کرد و گفت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر باید بین من و گانتس یکی را انتخاب کند.

سران رژیم صهیونیستی که در ابتدای عملیات طوفان الاقصی، صحبت از نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست کرده بودند از یک طرف با شکست عملیات جنگی و از طرف دیگر، نیز با فشار افکار عمومی داخلی برای پذیرش شروط مقاومت فلسطین روبه رو هستند.

بیش از ۲ ماه کشتار زنان، کودکان و دیگر غیرنظامیان در غزه، دستاوردی جز افزایش نفرت از رژیم صهیونیستی در سراسر جهان و کشته شدن صدها نظامی این رژیم نداشته است و مقامات تل آویو اکنون در باتلاق جنگ غزه گیر افتاده اند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و تاکنون صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    4 1
    تو جات توی تیمارستانه
  • ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    3 2
    بن گویریه دیوانه ی روانی وعاشق جنایته یه نفرباید اینوبدرک واصل کنه
  • ذ.اکبری ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    ملت ها نیروی نهفته دارند که نیاز به هدایت از راه‌های ممکن دارند. باید راه‌ها ونحوه اثرگذاری روی افکار عمومی بسیار کارشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس