انتقال پروازهای داخلی به فرودگاه امام رد شد

رئیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: روزانه هزار پرواز عبوری از آسمان ایران انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، رضا نخجوانی، رئیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در پاسخ به سوالی در خصوص انتقال پروازهای داخلی به فرودگاه‌ امام (ره) گفت: فرودگاه مهرآباد هاب پروازهای داخلی است و ۳۵۰ تا ۴۰۰ پرواز در مهرآباد انجام می‌شود و انتقال این پروازها به فرودگاه امام (ره) به هیچ عنوان در دستور کار نیست و حتی برای کشور و صنعت هوایی هزینه بر بوده و باعث نارضایتی عمومی مسافران خواهد شد.

او بیان کرد: انتقال این پروازها زمینه ساز افزایش مدت زمان سفر و مدت سیر در بخش جاده‌ای می‌شود که به هیچ عنوان مسافران این موضوع را قبول نخواهند کرد.

نخجوانی اظهار کرد: نمایندگان مجلس این موضوع را با قاطعیت رد کرده و به لحاظ فنی و تکنیکی هیچ تعریفی ندارد.

وی توضیح داد: ممکن است برخی از پروازهای داخلی مسیر بعدی آن‌ها خارجی باشد که در این زمینه هم برنامه ریزی‌های زیادی صورت گرفته و چنانچه مسافری بعد از پرواز داخلی مسیر دوم او خارجی باشد در صورت دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشور این اقدام قابل انجام است و مانع قانونی وجود ندارد.

او گفت: روزانه هزار پرواز عبوری از آسمان ایران داریم؛ همچنین تعدادی از ایرلاین‌ها بدهی‌های زیادی به شرکت فرودگاه‌ها دارند که به دلایل اخلاقی میزان آن‌ها قابل ذکر نیست، اما درخواست داریم هرچه سریعتر آن‌ها را تسویه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تک سوتر ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    اینکه شد همون روحانی :((
  • samad ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    تسویه کنن یا تصفیه کنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس