پهپاد‌های ارزان‌قیمت حماس بر ارتش پیشرفته «اسراییل» برتری دارند

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ اذعان کرد که پهپادهای حماس بر ارتش به‌ظاهر پیشرفته رژیم صهیونیستی برتری دارند و قدرت پهپادی حماس ضعف سامانه‌های دفاعی این رژیم را آشکار کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری بلومبرگ آمریکا به نقل از رئیس شرکتی که پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کند، گزارش داد که جنگ با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تلنگری برای توجه بیشتر ارتش‌ها و تلاش آن‌ها برای توسعه توانایی‌های مرگبار به منظور مقابله با چنین جنگ‌هایی است.

به گزارش الجزیره، این پایگاه خبری افزود که استفاده حماس از پهپادهای تجاری مجهز به بمب، شکاف‌هایی را در سامانه دفاعی اسراییل آشکار کرد.

بلومبرگ در بخش دیگری از گزارش خود اذعان کرد که پهپادهای حماس که آن‌ها را ارزان قیمت توصیف کرد، بر ارتش پیشرفته اسراییل برتری دارند.

گزارش این روزنامه آمریکایی در حالی است که در تازه‌ترین موج حملات موشکی و راکتی مقاومت فلسطین، تل آویو هدف قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دست کم چهار موشک از نوار غزه به سمت مناطق مرکزی اراضی اشغالی شلیک شد و یکی از آن‌ها به دریا اصابت کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ارتش اشغالگر برای مقابله با برخی موشک‌های شلیک شده از غزه مجبور شده است از سامانه «فلاخن داوود» استفاده کند.

بنا بر اذعان این رسانه‌ها، موشک‌های مقاومت شمار زیادی از صهیونیست‌ها را روانه پناهگاه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    2 3
    احسنت به این درایت
    • ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      1 2
      بهتره بگی احسنت به هوش ایرانی
    • ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      2 2
      باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند
  • ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    در برابر غاصب در درازمدت نمیتوانند جنگ کنند و منقرض میشوند یا اینکه ده سال دایم پراکنده تنش ایجاد کنند که در نهایت همه میروند خارج و امنیت سرمایه گذاری ندارند جز ماهیگیری و غاصب در نهایت تصرف میکند. کشورهای عربی تکلیفشان با خود مشخص نیست و بزدل و ترسو و مفت خور هستند. قبیله ای اند و فقط تصور میکنند چهار تا قبیله مستقر در بیابان مسلمان هستند و خوب است و با اسب و نیزه حمله میکنند اطراف انها را مسلمان کنند و جزیه بگیرند و پولشان را با عنوان حج و زیارت با قبیله قریش بدزدند بریزند جیب امریکا و ملل بودا و یهود و بی دین و در حالیکه مسلمان ایرانی اب و غذا ندارد بخورد و خانه بخرد و دچار برجام و تورم و فرار مغز و عدم سرمایه گذاری و ثبات شده که این روند اشتباه و گمراهی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس