وام ودیعه مسکن تهران ۲۰۰ میلیون تومان شد

سخنگوی دولت گفت: در حوزه اجاره‌بهای مسکن، وام ودیعه مسکن در حوزه‌های مختلف حدوداً دو برابر شد؛ به گونه‌ای که در تهران از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش مشرق، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه (۲۹ آذر ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه ساختمان، شاهد رشد سه درصدی در شش ماهه ابتدای سال بودیم و با توافقاتی که با شورای پول و اعتبار برای پیشرفت نهضت ملی مسکن صورت گرفته است، شاهد افزایش تسهیلات و اعتبارات در این بخش خواهیم بود.

وی افزود: برای افزایش سرعت ساخت‌وسازها و مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار، وام بهسازی و نوسازی شهری و مسکن روستایی و نیز برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که قبلاً تصویب شده بود که ۳۵۰ میلیون تومان باشد، سود این وام‌ها ۵ درصد در نظر گرفته شده است و توافقی صورت گرفته است که اقساط آن به صورت پلکانی باشد تا مردم بتوانند عدد اقساط پایین‌تری را در ابتدا پرداخت کنند و امکان بازپرداخت سهل‌تری برای عزیزان وجود داشته باشد.

سخنگوی دولت گفت: در حوزه اجاره‌بهای مسکن، وام ودیعه مسکن در حوزه‌های مختلف حدوداً دو برابر شد؛ در تهران از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان و در سایر حوزه‌ها و مراکز استان‌ها نیز بیش از دو برابر شده است و از ۷۰ به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است؛ همچنین در حوزه روستاها هم مجوز وام ودیعه مسکن تا سقف ۴۰ میلیون تومان، صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    با سود چند؟
  • ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    یک گزارش بدهید به چند نفر وام ودیعه مسکن داده اید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    به این جوان سخنگو یک نفر دهن به دهن برسونه که افزایش وام ودیعه مسکن حتی اگر ۱۰ برابر هم بشه فقط بدبختی اش برای مردمه با ۲۰۰ میلیون وام مسکن ،مردم به هیچ عنوان نمیتونن خونه تهیه کنند فقط مجبورن تا اخر عمر در حسرت خانه و به جای اجاره خانه قسط بدن این ملت تا وقتی رای میدن لایق همین فلاکت و بدبختی اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس