جواب آزمایش اردوگاه تیرانا آمد

کهولت سن اعضای گروهک تروریستی منافقین در رده‌های مختلف و شرایط غیرعادی زندگی آنها، منجر به بروز بیماری‌های مختلفی در میان اعضای این سازمان و یکی از معضلات اساسی تشکیلات شده است.

به گزارش مشرق، دلارهای نفتی رژیم بعثی، دزدی از مردم اروپا، قاچاق مواد و اسلحه و خیریه‌های گوناگونی که همچنان بخشی از آنها فعالند نیز نتوانسته به گروهک تروریستی منافقین برای جذب نیرو کمک کند، نه‌تنها در ایران به جهت جنایت‌های بیشمار منافقین منفورترین گروهک تروریستی به‌شمار می‌روند، در خارج از ایران نیز هیچ فردی حاضر نیست به‌صورت مستقیم با این گروهک و دیدگاه‌هایش همراهی کند و ننگ عضویت در یک تشکیلات فرقه‌ای و تروریست را به‌جان بخرد. از همین رو بدنه اصلی این گروهک همان اعضایی هستند که در دهه‌های گذشته به این تشکیلات پیوسته‌اند. کهولت سن اعضای گروهک تروریستی منافقین در رده‌های مختلف و شرایط غیرعادی زندگی آنها، منجر به بروز بیماری‌های مختلفی در میان اعضای این سازمان و یکی از معضلات اساسی تشکیلات شده است. به‌جز مسعود رجوی سرکرده این گروهک هم که تا مدت‌ها درگیر بیماری دیابت بود و نهایتا با فجیع‌ترین شکل ممکن و با پای قطع شده و چشم کور، مرد، سایر اعضای کادر رهبری منافقین نیز وضعیت چندان مساعدی ندارند.

«فرهیختگان» به‌تازگی به لیستی از اسامی و بیماری‌های کادر رهبری تا رده معاونان ستادی سازمان دست یافته است که نشان می‌دهد این افراد دچار بیماری‌های مختلفی هستند، ازجمله شایع‌ترین بیماری در بین آنها سرطان روده، سرطان معده، سرطان کبد، سرطان پروستات، بیماری در سیستم گوارشی، بیماری‌های مجاری ادراری، ناراحتی‌های قلبی و ریوی، فشار خون بالا، نارسایی کلیه، بیماری‌های اعصاب و روان، بی‌اختیاری ادرار، آلزایمر و دیابت است. بخش زیادی از این بیماری‌ها که اعضای سازمان به آن مبتلا شده‌اند ناشی از شرایط زندگی آنها در کشور عراق بوده است. نکته قابل‌تامل و سوال مهم درباره لیست منتشرشده، این است که اگر وضعیت سلامتی این افراد که همه از کادر گروهک بوده و دسترسی ساده‌ای به درمان در بهترین کشورهای اروپایی داشتند، چنین است وضعیت و شرایط اعضای عادی سازمان با توجه به شرایط سخت‌تر زندگی و عدم دسترسی به پزشکان حاذق در اروپا چگونه است؟

لازم به‌ذکر است که براساس این اطلاعات به‌دست‌آمده، پرونده پزشکی افرادی همچون مهدی ابریشمچی، سیدالمحدثین و جعفرزاده از مقامات ارشد این گروهک در بیمارستان‌های اروپایی و آمریکایی «محرمانه» بوده و دسترسی به آن تقریبا غیرممکن است.

جواب آزمایش اردوگاه تیرانا آمد

جواب آزمایش اردوگاه تیرانا آمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • پریسا متفکر ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    26 4
    شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش چرا مجازات نمی شوند.
    • ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      3 3
      اولا تا نزدیک صددرصدشون مجازات شدن دوما رای رفع حصری یادت نره
    • ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      9 0
      واقعا این منافقین خائن به انقلاب و شیخ فتنه بنفش شیو خ فتنه سبز شیخ فتنه دوم خرداد و ام شیخ و شیوخ فتنه دنیای فردا در شب اول قبر و روز محشر چطور پاسخ حضرت امام زمان (ع) حضرت امام خمینی (ره) و شهدا زمان پهلوی اول و دوم و شهدا پیروزی انقلاب اسلامی شهدا جنگ تحمیلی شهدا مدافعان حرم و حریم جمهوری اسلامی ایران را چطور خواهند داد ایا این حضرات اعتقادی به آرمان اسلام و شهدا و انقلاب اسلامی ایران دارند اگر فقط یک سوال شهدا این باشد که چرا منافع شخصی و قبیله ای خودرا بر منافع ملی ترجیح دادید و زندگی اشرافی برای خود وخانواده های دهن گشاد خود قائل شدید چه پاسخی برای حضرت امام زمان (ع) و شهدا خواهند داشت بالاخره این فتنه گران به اسم اسلام و انقلاب اسلامی مصونیت خاصی برای خود و خانوادهشان وانگل زادگانشان قائل شدند و چهر ه انقلاب را با اعمالشان در نگاه مردم عادی مخدوش کردند .
    • ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      3 0
      دیگه ترامپ هم رد صلاحیت شد اینو هم رد صلاحیت و محاکمه کنن
  • ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 4
    خب این داغونها چرا اینقدر درد سر دارن برای ما؟
    • محمد ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      8 1
      درد سر توسط اسرائیل است ولی به اسم این پیر و پاتال ها مطرح می شود تا طبیعی جلوه کند، ضمنا سالهای دهه 60 همین ها در دانشگاه ها با هم رفیق شدند و سرنوشت شان به اینجا ختم شده (قابل توجه سینه چاکان ز ز )
  • ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    12 1
    چنگیز مغول فدائی کشورش بود و هیچ به مردم و کشور خود خیانت نکرد او جلادی وحشی و قاتلی بیرحم بود نسبت به دیگر ممالک و اقوام ونه به قوم مغول.ولی گروهک تروریستی منافقین خائن به ملت و تاریخ ایران هستند و تا ابد به لعن و نفرین خدا و ملائکه و مردم ایران و مردم عراق و بحرین....گرفتار.// مشرق.....دلارهای نفتی رژیم بعثی، دزدی از مردم اروپا، قاچاق مواد و اسلحه و خیریه‌های گوناگونی که همچنان بخشی از آنها فعالند نیز نتوانسته به گروهک تروریستی منافقین برای جذب نیرو کمک کند، نه‌تنها در ایران به جهت جنایت‌های بیشمار منافقین منفورترین گروهک تروریستی به‌شمار می‌روند، در خارج از ایران نیز هیچ فردی حاضر نیست به‌صورت مستقیم با این گروهک و دیدگاه‌هایش همراهی کند و ننگ عضویت در یک تشکیلات فرقه‌ای و تروریست را به‌جان بخرد.
  • محمد ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    9 0
    بیماری قند، پروستات ، فشارخون و... چون همه گیر بوده از فهرست حذف شده است البته اگر دقت کنید سرطان سینه برای هیچ خانمی ثبت نشده است چون پیشاپیش با رحم هایشان برداشته اند
  • ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    12 0
    مرگ بر منافقین
  • ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    23 1
    جمهوری اسلامی اجازه بدهد خواهیم رفت تیرانا و تقاص خون شهدا ایرانی را از منافقین سلاخ و وطن فروشان خائن خواهیم گرفت
    • حیدر صالح IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      1 0
      مگر ما لاش جمع کن هستیم که بریم لاشه جمع کنیم؟ این منافقین الشه های متحرک هستند یواش یواش غیب میشن
  • ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    10 0
    خاک بر سرهای آوارهٔ مغرور، باعث و بانی جنایاتشون خود خواهی و خود بزرگ بینی و تکبره که صفت شیطان رجیمه ،خسرالدنیا والاخره شدن
  • علیرضا ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    5 0
    همشون هم به درک واصل بشن اصلا اهمیت نداره ..کسی که به خاک وناموس خودش خیانت کنه تنها مستحق مرگ هست ..
  • حامد ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 0
    مرگ بر منافقین
  • ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 5
    گوربابای منافقین !!!! ولی یه مسله ای هست شما برو مروم هم سن و سالهای اینها را در ایران معاینه کن همه نوع درد دارند جز سلامتی خوب معلومه پیر ها هزار نوع مریضی دارن
    • ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      8 0
      داداش این تازه اولشه یادت رفت کل اسناد و مدارک و هارد دیسک ها ...زندگی منافقین تحویل ایران داده شد وقتی چند وقت پیش از کمپ عقرب انداختنشون بیرون ..تازه حماس هم کلی اطلاعات رژیم صهیون کودک کش را داد به ایران که جواسیس بی نوامیس منافق هم جزو لیست هستند .این لیست امراض فعلا یک دستگرمی بیش بیشتر نیست صبر کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس