کد خبر 1557817
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

به گزارش مشرق، کانال صدرا بریتانیا در مطلبی با اشاره به فساد حاکم بر جامعه انگلیس به موضوع یکی از مقامات مجلس اعیان این کشور و دزدی های وی با عنوان من دروغ گفتم اینکه جرم نیست پرداخت:

روزنامه بریتانیایی مترو، در گزارشی به نقل از یک مقام مجلس اعیان انگلیس نوشت که وی در پرونده فساد مالی تجهیزات پزشکی (PPE) گفته است: "من دروغ گفته‌ام، اما اینکه جرم نیست".

خانم بارونس "میشل مون" پس از چند ماه از شروع این رسوایی مالی اعتراف کرد که از یک قرارداد بحث‌برانگیز ۲۰۰ میلیون پوندی برای تامین تجهیزات مراقبت پزشکی (مثل ماسک، دستکش و گان موسوم به PPE) در طول همه‌گیری کرونا، بهره برده است.

چند ماه قبل رسانه‌های انگلیس فاش کردند که خانم بارونس "میشل مون" عضو محافظه‌کار مجلس اعیان انگلیس و خانواده‌اش در جریان تامین تجهیزات مراقبتی (مثل ماسک، گان، دستکش) در دوران همه‌گیری کرونا و به واسطه‌ی ارتباطات ناسالم و لابی‌گری قرارداد ۲۰۰ میلیون پوندی (حدود ۱۲.۴ هزار میلیارد تومان) را آن خود کردند که گفته شده به واسطه این قرارداد مبلغی حدود ۲۹ میلیون پوند سود دریافت کرده است.

خانم مون که دارای لقب سلطنتی بارونس نیز هست، از طریق ارتباط با وزیر وقت کابینه "مایکل گوو" و لرد "تئودور اگنیو" پیشنهاد تامین تجهیزات مراقبتی پزشکی را از آن خود کرده است.

مچ‌گیری سلطنتی‌های سارق در بریتانیا!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ... ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 0
    نگو به غربگداها بر میخوره دزدی غارت دلالی فقط در ایرانه همه دنیا پاکن
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    تره به تخمش میره حسنی به باباش سردمداران دزد انگل لیس وملکه گور به گور شدشون از کل دنیادزدی می کردند چیز عجیبی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس