قتل های زنجیره ای

یکی دیگر از شخصیت‌های سریال یادآوری می‌کند «مگر شما داستان اتوبوس ارمنستان، پوینده و مختاری را برای من تعریف نکردید؟یکی از شعارهای تبلیغاتی این سریال این است که «چهارده سال پیش باهات چیکار کردن؟!»

به گزارش مشرق، شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از سریال‌های در حال انتشار شبکه نمایش خانگی برای دو تن از شخصیت‌های به قتل رسیده سریال، نام پروانه دختر داریوش را انتخاب کرده است.

شاید این انتخاب عناوین سهوی به نظر برسد اما در ادامه این سریال که قسمت‌های آتی آن در هفته‌های آینده منتشر می‌شود، دستیار یکی از شخصیت‌های اصلی وقتی با قتل‌ها و مفقودشدن سایر کاراکترهای فیلم مواجه می‌شود، به یکی دیگر از شخصیت‌های سریال یادآوری می‌کند «مگر شما داستان اتوبوس ارمنستان، پوینده و مختاری را برای من تعریف نکردید؟»(باز هم کنایه به قتل‌های زنجیره‌ای و دروغ‌های حاشیه‌ای مربوط به اتوبوس ارمنستان) یکی از شعارهای تبلیغاتی این سریال این است که «چهارده سال پیش باهات چیکار کردن؟!» با توجه به اینکه رخدادهای وقوع سریال با جزئیات فراوانی اشاره به سال ۱۴۰۲ دارد این پرسش یکی از شخصیت‌ها اشاره به سال ۸۸ دارد.

انتظار می‌رود نهادهای نظارتی مسئول نسبت به انتشار چنین قیدهای ضدامنیتی در محتواهای سریال‌های شبکه نمایش خانگی جلوگیری کنند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمدی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    چرا میگید موج سواری ؟؟
  • سید IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    سلام . من دوست دارم سایتتونو اما یکم دارین الکی مطلب علیه این سریال می زاری همون قسمت اول رو ببینی میگه ۱۴ سال پیش پادر منو کشتن! اینکه میگن چهارده سال پیش باهات چیکار کردن به موضوع مرگ مادرش ربط داره نه فتنه ۸۸. حداقل بزار سه قسمت پخش بشه بعد همچین اظهار نظری کنید. ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس