کد خبر 1558281
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
حوادث

باند چهار نفره‌ای که در پوشش مسافربری پول و طلای زنان کهنسال را سرقت می‌کردند، در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس استان‌های اصفهان و همدان دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بدنبال شکایت چندین نفر از خانم‌های مسن اصفهانی مبنی بر اینکه چند مرد و یک زن جوان با خودرو به بهانه مسافربری آنها را سوار کرده و بین راه با تهدید چاقو، گوشی تلفن همراه و زیورآلات طلای آنان را به زور سرقت کرده‌اند، این موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت‌های به عنف پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرقت‌های مذکور باعث ایجاد ترس و نگرانی در بین زنان کهنسال و سالمند شده بود؛ از سوی دیگر تحقیقات نشان می‌داد که کارآگاهان با افرادی حرفه‌ای روبه‌رو هستند که هر بار با یک نوع خودرو طعمه‌های خود را در سطح شهر شکار می‌کنند. تا اینکه سرانجام کارآگاهان سرنخ‌هایی از حضور متهمان در شهر همدان به دست آورده و بلافاصله طی هماهنگی با مرجع قضایی به این شهر رفته و در عملیاتی منسجم و ضربتی با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان هر ۴ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به استان اصفهان منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان همگی غیربومی و اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند، گفت: سردسته این باند فردی سابقه‌دار است که به همراه همسر و ۲ دوست خود اقدام به طراحی و اجرایی کردن نقشه سرقت از زنان کهنسال ‌کرده است.

متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۱ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه و طلاجات و همچنین ۷ فقره قاپ‌زنی از شهروندان در شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر و فلاورجان اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت‌رفته توسط آنان بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • رضا IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    5 0
    حالا دوباره این افراد مشمول رافت اسلامی پلیس می شوند و پس از آزادی مجددا عین سگ هار به جان مردم می افتند!!
  • ا ت IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 0
    اعدام کنید شان وسلام.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    2 0
    باید هزینه زندانی شدن خلافکارها را از جیب خودشان بگیرید . بهشون بگید یا ماهی ده میلیون تومان باید از حساب خودت یا خانواده و فامیلات به حساب زندان واریز کنی یا باید از گرسنگی در زندان بمیری . اگه پول نداری باید روزی ۸ ساعت در کارگاه های زندان کار مجانی کنی و دستمزدت را به زندان بدهی بابت هزینه هات . اگر هم نه پول بدهی نه حاضر باشی کار کنی و خرجت را دربیاری ، میندازیمت تو انفرادی ظرف سه چهار روز از گشنگی و تشنگی بمیر به دَرَک اسفل السافلین که سقط شدی . اینجوری قانون بذارید دیگه دزدها مثل الان شیر نمیشن که بگن بابا دولت بودجه نداره هزینه های زندانی ها رو بده ، دو روزه ما رو آزاد می کنه !
  • هوشنگ IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 2
    بزنین دمار از روزگار هم در بیارین که من پیش از این هشدار دادم با ایرانی نباید تنها درگیر بشی باید فرار کنی
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 0
      کم زوزه بکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس