تساوی گل گهر و استقلال در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته چهاردهم با تاسوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر امروز یکشنبه ۳ دی ماه در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسیح زاهدی (۲۰) از گل گهر و کوین یامگا (۴۴) از استقلال گلزنان این دیدار در نیمه اول بودند.

حمید بوحمدان از گل گهر سیرجان توسط پیام حیدری داور این بازی با کارت زرد جریمه شد.

ترکیب استقلال تهران و گل گهر

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای این دیدار سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، امید حامدی فر، مهرداد محمدی، روزبه چشمی و سعادت (صالح) حردانی را در ترکیب این تیم قرار داد.

کادر فنی تیم فوتبال گل گهر هم از محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زادهی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده رود، علیرضا علیزاده، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی زاده در این دیدار استفاده کرد.

نیمه اولی که به سود شاگردان اوزونیدیس تمام شد

بازی دو تیم گل گهر و استقلال تهران در حالی مقابل هم قرار گرفتند که دو تیم قبل از سوت آغاز بازی یک دقیقه به احترام در گذشت ملیکا محمدی بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال بانوان سکوت کردند. بازی بین دو تیم پایاپای دنبال می‌شد و دو تیم موقعیت‌های جدی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نکرده بودند تا اینکه در دقیقه ۲۰ مسیح زاهدی روی ارسال رزاق پور زیبای رزاق پور و اشتباه مسلم سید حسین حسینی گل اول سیرجانی‌ها را وارد دروازه استقلال کرد تا یک بر صفر از میهمان خود پیش بیافتد.

در ادامه دو تیم با بازی هجومی که ارائه دادند مقابل دروازه‌های یکدیگر صاحب موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر داشتند تا در دقیقه ۴۴ استقلالی‌ها روی خطای هند بازیکنان گل گهر صاحب یک ضربه پنالتی شد که کوین یامگا هافبک فرانسوی آبی‌های پایتخت پنالتی را به گل تبدیل کرد تا همه چیز بار دیگر مساوی شود. بعد از گل مساوی استقلال بازی روند عادی خود را دنبال کرد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس