کد خبر 1558902
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی یزدانی و قاسم پور از زبان دبیر فدراسیون کشتی

ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی درباره وضعیت حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم مهربان درباره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، عنوان کرد: قهرمانی کشور من را به ادامه کشتی امیدوار کرد. جوانان خوبی آمدند آنهایی که به تازگی از نوجوانان آمده بودند در رده سنی جوانان کشتی‌های خوبی گرفتند. چهره‌های جدیدی که کشتی‌های قابل قبولی گرفتند. در مجموع مسابقات خوبی برگزار شد.

در شان کشتی مازندران است که یک سالن بزرگ داشته باشد

وی درباره میزبانی مازندران و اینکه اعلام شده بود سالن کشتی کوچک بود، خاطرنشان کرد: برگزارکننده اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی مازندران بود. در شان کشتی مازندران است که یک سالن بزرگ داشته باشند البته یک سالن آماده شده اما به بهره‌برداری نرسیده است. حالا با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آنها باید پیگیر شوند تا مسابقات بعدی در سالن ۶ هزار نفری برگزار شود.

آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی یزدانی و قاسم پور

اشتباهی که نتیجه را تغییر دهد ندیدم

دبیر فدراسیون کشتی در ادامه درباره داوری مسابقات قهرمانی کشور و برخی اعتراضات، گفت: اشتباهی که نتیجه را تغییر دهد ندیدم البته موارد اشتباه پیش می‌آید، اگر بگویم نبوده حرف غیر منطقی است اما اینکه نتیجه تغییر کند چیزی ندیدم.

با صحبت رئیس هیات مازندران کادر مجاب شد سوادکوهی را دعوت کند

مهربان درباره دعوت محمدیان و سوادکوهی به اردوی تیم ملی، اظهارداشت: آنها ۲ رویکرد متفاوت داشتند که کادر فنی با مکاتبه هیات شرایط رابررسی کرد. سوادکوهی بعد از مسابقات روی سکو نیامد که براساس قوانین، طبیعی بود برخورد شود. خودش و رئیس هیات صحبت کردند که کادر فنی مجاب شد او در اردو باشد.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص رویداد پیش روی کشتی‌گیران، گفت: رنکینگ کرواسی را اواخر دی ماه پیش رو داریم که مسابقه مهمی است البته اعزام ورزشکاران بستگی به صدور روادید دارد. اقدامات انجام شده و منتظر هستیم تا روادید صادر شود.

آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی یزدانی و قاسم پور

آخرین وضعیت یزدانی و کامران قاسم‌پور

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت مصدومیت حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور، عنوان کرد: یزدانی در حال فیزیوتراپی است تا بتواند در فرصت باقیمانده اول سلامت کامل را به دست آورد، بعد بتواند شرایط حضور در مسابقات را داشته باشد. کامران به خاطر آسیب دیدگی کهنه‌ای که داشت کارهای درمانی خود را به پایان رسانده و تمرینات را شروع کرده تا ببینیم کادر چه برنامه‌ای دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس