کد خبر 1559692
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
غیبت محمدی و مهمدی در کشتی فرنگی قهرمانی کشور

ایمان محمدی و علیرضا مهمدی ملی‌پوشان وزن‌های ۶۳ و ۸۲ کیلوگرم کشورمان در پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی غیبت دارند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی از امروز (چهارشنبه) در سالن شهید حیدریان شهر قم آغاز شد.

در مسابقات روز نخست مدعیان در پنج وزن ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۷۷و ۸۷ کیلوگرم بر روی سه تشک سالن بایکدیگر رقابت خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود که ۴۵۰ مدعی رسیدن به دوبنده تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها به روی تشک رقابت بروند.

حسن رنگرز، طالب نعمت‌پور، حسن حسین‌زاده و فرزاد ایمان‌علی‌زاده به عنوان کمیته فنی مسابقات از نزدیک شاهد مسابقات هستند.

یکی از نکات مهم در روز نخست غیبت ایمان محمدی دارنده طلای قهرمانی آسیا، طلای جوانان و امیدهای جهان است که به علت مصدومیت در وزن ۶۳ کیلوگرم حضور نیافت.

علیرضا مهمدی یکی دیگر از غایبان سرشناس این دوره از مسابقات است. مهمدی که توانسته بود در مسابقات جهانی بلگراد در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال نقره برسد با توجه به تغییر وزن به ۸۷ کیلوگرم از ابتدا باید شانس خود را در قم بیازماید.

در مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، دارندگان مدال جهانی بلگراد و قهرمانی آسیا معاف هستند ولی در قهرمانی کشور چهره‌هایی از جمله میثم دلخانی، سعید اسماعیلی، عارف محمدی، پیام احمدی، محمدجواد رضایی، شاهین بداغی، امیر عبدی، محمد ناقوسی، ناصر علیزاده، مهدی والی، علی‌اکبر یوسفی، فردین هدایتی، محمدرضا مختاری، محمدرضا رستمی، پویا ناصرپور، احمدرضا محسن‌نژاد و علیرضا عبدولی نیز حضور دارند.

مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی پنج‌ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی امروز و فردا نیز دیدارهای رده‌بندی و فینال برگزار خواهد شد. فردا هم مرحله مقدماتی ۶۷، ۷۲، ۸۲، ۹۷و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار می‌شود.

علی عبدی رئیس هیئت کشتی استان قم در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد که مسابقات قهرمانی کشور برای علاقه‌مندان رایگان بوده و در این رقابت‌ها بیش از ۵۸۰ مهمان حضور دارند و از نزدیک این رقابت را پیگیری خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس