تاکتیک جنگ روانی صهیونیست‌ها علیه حماس، این بار در کره جنوبی

سفارت رژیم صهیونیستی در سئول در راستای سیاست فرافکنانه خود فیلم تحریک‌آمیزی را علیه حماس منتشر کرد و سپس تحت تاثیر انتقادات مجبور به حذف آن شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری یونهاپ گزارش داد که سفارت اسرائیل دیروز (چهارشنبه) در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی خود ویدئویی را بارگزاری کرده که یک حمله احتمالی در سئول در روز کریسمس را نشان می‌دهد.

رژیم صهیونیستی که از ابتدا سیاست تخریب وجهه حماس و مقایسه آن با داعش را در دستور کار خود قرار داده با انتشار این فیلم یک گام در راستای فرافکنی برداشت.

در این فیلم رژیم صهیونیستی واقعیت ۷۵ سال اشغالگری خود در فلسطین را نادیده گرفته و تلاش کرده تا یک عملیات فرضی را در کره جنوبی شبیه سازی کند.

همچنین این ویدئوی کوتاه فضایی را نشان می‌دهد که در آن صدای تیراندازی و انفجار در سراسر شهر شنیده می‌شود. سفارت رژیم صهیونیستی در کره جنوبی به دنبال آن بوده تا فضایی شبیه به عملیات طوفان الاقصی را در ذهن مخاطب ایجاد کند اما با هشدار کره‌ای‌ها این ویدئو از صفحات شبکه‌های اجتماعی سفارت پاک شده است.

جملاتی به صورت زیرنویس در این ویدئو تحت عنوان «تصور کنید اگر این برای شما اتفاق می‌افتاد. چه کاری انجام می‌دادید؟» آمده است تا جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه را توجیه کند و پس از آن فهرستی از کشته‌های صهیونیست‌ها و دیگر مسائل در مورد حمله ۷ اکتبر (۱۵ مهر) فهرست می‌شود.

سفارت رژیم صهیونیستی در سئول مدعی شد که این فیلم برای کمک به کره جنوبی برای درک بهتر احساسات ساکنان فلسطین اشغالی ساخته شده است. اما روز چهارشنبه با افزایش انتقادات و فشارهای عمومی، این پست را از حساب‌های رسانه های اجتماعی خود حذف کرد.

به باور کارشناسان رژیم صهیونیستی که امروز به دلیل شدت گرفتن جنایاتش در غزه، بیش از هر زمانی تحت فشار افکار عمومی در جهان قرار گرفته است برای مقابله با گروه‌های مقاومت به تاکتیک جنگ روانی به اشکال مختلف روی آورده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس