کد خبر 1559956
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
سوریه

مقاومت اسلامی عراق از حمله راکتی به پایگاه ارتش آمریکا در مجاورت میدان گازی «کونیکو» در سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق ظهر امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که پایگاه ارتش آمریکا در محاورت میدان گازی «کونیکو» در استان دیرالزور سوریه را با تعدادی راکت هدف قرار داده است.

این سومین عملیات مقاومت اسلامی عراق از بامداد تاکنون است، گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز اعلام کرد که یک هدف مهم و حیاتی رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک «إلیاد» واقع در بلندی‌های جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

پس از آن این گروه مقاومت خبر داد با سلاح‌های مناسب یک مرکز جاسوسی فنی وابسته به رژیم صهیونیستی در شمال شرق اربیل را هدف قرار داده است.

شامگاه چهارشنبه نیز پایگاه ارتش آمریکا در مجاورت فرودگاه اربیل هدف حمله مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.

حمله راکتی به پایگاه آمریکا در سوریه

میدان گازی کونیکو

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که بامداد روز سه‌شنبه، ۲۶ دسامبر، جنگنده‌های آمریکایی با نقض حاکمیت عراق به چند مقر نیروهای عراقی واقع در مرکز استان «بابل» عراق حمله کردند و موجب شهادت یکی از نیروهای سازمان الحشد الشعبی و مجروحیت ۱۸ نظامی دیگر شدند.

تأکید مقاومت عراق بر ادامه حملات، در شرایطی است که از هفته‌های نخست نبرد طوفان‌الاقصی، مقاومت عراق برای حمایت از فلسطین وارد عمل شده و پایگاه‌های آمریکایی را در عراق و سوریه، با موشک و پهپاد هدف قرار داد به طوری که شمار این حملات به بیش از ۱۰۰ عملیات فراتر رفته است

مقاومت اسلامی عراق عملیات خود را به تدریج تشدید کرده تا اینکه اهداف اسرائیل در ایلات مشرف بر دریای سرخ و تأسیسات گازی کاریش در منطقه مدیترانه را با موشک‌هایی با برد ۴۰۰ کیلومتر و پهپادهای دوربرد هدف قرار داد و نشان داد که توانایی مادی و انسانی برای ضربه زدن به هر هدفی در فلسطین اشغالی را دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ائتلاف مقدس IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خسارتشوازعراق وسوریه میگیره درسوریه هم بخاطرترانزیت وشرکتهای پیمانکاری رارداددارند
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      0 0
      این وسط مردم عراق و سوریه قربانی سیاست های ایران و آمریکا میشن
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    دمتون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس