دریافت ۱۶۰ میلیارد برای دوفصل/سپاهان قرارداد نیازمند را منتشر کند

مدیران باشگاه سپاهان به جای این که مدام در رسانه ها بخواهند پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان به یک بازیکن را تکذیب کنند، بهتر است قرارداد خود با پیام نیازمند را منتشر کنند.

به گزارش مشرق، روز پنجم دی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از ماه‌ها بررسی روی پرونده کسر امتیاز دو تیم سپاهان و پرسپولیس که با حکم کمیته انضباطی از هر تیم به ترتیب ۴ و یک امتیاز به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه و مشکل مالیاتی در قرارداد گئورگی گولسیانی کسر شده بود، رأی به بازگرداندن امتیاز این دو تیم داد تا هر کدام از آنها با یک پله صعود در جدول به ترتیب در صدر و رده سوم قرار گیرند.

این موضوع کافی بود تا حاشیه جدیدی برای فدراسیون نشین ها ایجاد شود و بلافاصله باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از این به بعد تنها به قوانین فیفا احترام خواهد گذاشت و توجهی به قوانین داخلی نخواهد داشت. پس از استقلال نوبت به پرسپولیس بود و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه با انتشار ویدئویی به شدت از مهدی تاج (رییس فدراسیون فوتبال) بابت وضع قانون سقف بودجه انتقاد کرد.

در روزهای اخیر مسوولان کمیته انضباطی و استیناف با حضور در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به دفاع از احکامی که صادر کرده‌اند، می‌پردازند؛ در یکی از این نمونه‌ها، رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی در گفت‌وگویی، اعلام کرد که پیام نیازمند (دروازه‌بان سپاهان) در سال اول ۱۰ و در سال دوم ۱۵۰ میلیارد تومان بسته شده و این بازیکن طی دو سال ۱۶۰ میلیارد تومان از باشگاه سپاهان دریافت خواهد کرد و یکی از راه‌های دور زدن این باشگاه از قانون سقف بودجه را بستن چنین قراردادهایی عنوان کرد.

همین موضوع کافی بود تا مدیران این باشگاه به صحبت‌های رضا جاودانی واکنش نشان دهند. رضا فتاحی سرپرست (مدیر) تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی در رابطه با صحبت‌های عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در اظهار نظری دروغ از سوی جاودانی در یک برنامه اعلام شد قرارداد نیازمند ۱۰ میلیارد تومان در سال اول و صد و خرده‌ای در سال دوم بوده است. این دوستان ادعای قضاوت در یکی از کمیته‌های فدراسیون دارند اما متأسفانه دروغ می‌گویند. پرونده ما زیر دستان همین دوستان بوده و پرونده نیازمند هم در فدراسیون موجود است. چطور به دروغ اینگونه اعلام می‌کنند؟

او ادامه داد: به ضرس قاطع کذب است و تکذیب می‌کنم. این حق برای باشگاه محفوظ است که از ایشان به کمیته اخلاق شکایت کند. او بایستی ثابت کند که قرارداد نیازمند مبلغ ادعا شده است. بازیکن ما و هواداران ما بسیار ناراحت هستند.

تیم سپاهان در فصل بیست و سوم، بازیکنان زیادی را در ترکیب خود دارد که همه به نوعی ستاره محسوب می‌شوند و با توجه به قیمت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات بعید است که آنها رقمی مطابق با سقف بودجه فدراسیون فوتبال دریافت کرده باشند.

باشگاه سپاهان در حالی ادعای عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را دروغ خوانده که تنها راه شفاف سازی در این مورد انتشار قرارداد مالی دروازه بان زردپوشان است. سپاهانی ها به جای حضور متعدد در برنامه‌های صداوسیما قرارداد بازیکن ادعایی (پیام نیازمند) را منتشر کنند تا علاوه بر اینکه حسن نیت خود را به اثبات می‌رسانند، نشان دهند که در بستن قرارداد با بازیکنان ستاره، تخلفی مرتکب نشده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • اکبر IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    8 0
    چراوقتی کارگر ۱۰تومن میگیره ماهیانه حقوقش به مالیات ارسال ومالیات کسر میشه واسه ۱۰۰میلیارد چرا نباشه؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    قراردادش برای دو سال 120 میلیارد تومن هست ... 50 میلیارد امسال و 70 میلیارد سال بعد ... بعد از گیر دادن به سقف بودجه سال اول 10 میلیارد و سال دوم 110 میلیارد ثبت شد
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    5 0
    بهترین فوتبالیست ایران 2 میلیارد هم نمی ارزه !!! اینا به چه حقی قرارداد 120 میلیاردی با بازیکن بی ارزش میبندن ؟؟؟ مگه مملکت اسلامی نیست ؟
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      10 0
      مجلس به هر تیم مقداری مشخص کمک دولتی کنه بقیه مخارج از جیب هواداران همان تیم با سقف بی نهایت
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    5 0
    وزیر کار کجاست که میگه امسال حقوق کاگرا رو زیاد نکردیم چون باعث تورم میشد.کاگر به جز اجاره خونه و بخور نمیر چی میخره که باعث تورم میشه تورم کار دلال و کسایی هست که پول مفت به دست میران
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 1
    شما هم بجای اخبار ضد تیم سپاهان به این فکر کن که این سپاهان بود که تندیس سردار سلیمانی در ورزشگاه گذاشت و تیمی است که همیشه به شهدا احترام می گذارد. بجای نگاه سرخابی نگاه ملی داشته باشید تا رقابت در فوتبال بوجود بیاد‌. این اخبار شایسته سایت مشرق نیست
    • علی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      1 0
      عجب احترام سردار رو نگه داشتن ،حرمت شو حفظ کردن.بنظر خودت سردار اگه بود اجازه همچین کاری میداد؟بعدش اشکالی نداره سپاهان رونالدو رو بیاره .از کجا این پول ها تامین میشه؟کارگری که دمای ۲۲۰۰درجه کوره رو میبینه بعدش ده ملیون حقوق میگیره؟وجدانا نیازمند و دروازه بان آرسنال بااون حجم از درامد باشگاه های اروپایی قابل مقایسه هستن؟
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      یعنی چی مگر سپاهان همه چیز رو با پول خرید و فروش میکنه
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    4 0
    واقعا شرم بر مدیران در حالی که مردم نان شب ندارن یک عده چه بخور بخوری از بیت المال دارن چپاول میکنن.
  • یزدان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    یکی نیست بگه اخه این پول از کجا اومده صدو شصت میلیارد برا یه بازیکن ایا این پول بیت المال نیست
  • سپاهان مظلوم IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    باشه شماقرارداد بیرو رامنتشر کنید ماهم منتشر می‌کنیم
  • محمد یادگاری فر IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 1
    چرا قراداد علی بیرانوند و بقیه را منتشر نمیکنن ؟ چرا از پشت پرده قرادادها نمیگین ؟ زورتون به بازی با سپاهان نمیرسه التماس داورا را میکنید ؟؟؟!!!! اخه تو یه بازی داور سه تا اخراجی به سپاهان باید بده ؟ تو یه بازی دیگه 6 تا کارت تو یه بازی 5 تا کارت ؟ چه خبره من که زیاد فوتبالی نیستم حالم به هم خورده وای به بقیه
  • ناهید IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    استقلال تهران پرسپولیس را نابود کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس