به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر خود پیرامون منابع اولیه شایعات مطرح شده در مورد شهید رضی نوشت:

۱- حرومی صهیونیستی به نام «ایدی کوهین» که همه با دروغ‌های کثیفش می‌شناسن، توییت می‌زنه و میگه این زن کنار شهید سید رضی موسوی بوده و اونجا کشته شده

۲- اکانتی به‌نام دکتر مه‌سیما پویافرد (که هم اسم و هم عکس اکانت و هم مشخصاتش کاملا فیک هستن) بعد از ایدی کوهین این شایعه رو توییت می‌کنه!

اما ماجرا فقط به همین فارسی کردن شایعه ختم نمیشه!

این برانداز حرومی که قبلاً هم بارها منبع اولیه ورود چنین شایعاتی به توییتر فارسی بوده، ثابت می‌کنه که حتی از اسرائیلی‌ها هم حرومی‌تره و چندین گزاره به داستان خیالی صهیونیست‌ها اضافه می‌کنه از جمله:

«همسر صیغه‌ای بوده»

«او را راحله صدا میزد»

«عضو تیم محافظان بشار اسد بوده»

«کارشناسان می‌گویند او باعث ردیابی مکان سید رضی موسوی بوده»

بله! سگ دست‌آموز حتی از اربابش هم پا رو فراتر می‌ذاره و با خیالی آسوده از اینکه هیچ برانداز منگلی دنبال منبع و سند این حرف‌ها نمیره، هر چی به ذهنش میرسه به شایعه اضافه می‌کنه!

۳- بعد مشخص میشه که این زن عضو ارتش سوریه (ستوان یکم "رغد اسامه دیب") که عکس آگهی ترحیمش منتشر شده:

اولا: ساعت ۹:۱۶ صبح دوشنبه خبر فوتش به علت سکته، تو مجازی منتشر شده و آگهی ترحیمش هم ۱۲:۱۶ دقیقه ظهر منتشر میشه درحالی که سید رضی موسوی بعدازظهر همین روز بین ساعت ۳ الی ۴ بعدازظهر دوشنبه ترور شده!!

ثانیا: عکس زن نیمه برهنه‌ای که منتشر شده، هیچ ربطی به «رغد اسامه دیب» نداره. این عکس یک مدل ترکیه‌ایه که با یه سرچ ساده میشه تو سایت‌های ترکیه‌ای پیداش کرد!!

بله عزیزان ، ما با همچنین موجوداتی طرفیم! کسانی که نطفه و لقمه حرامشون به حدی رسیده که دروغ‌سازی‌هاشون حتی به ذهن شیطان هم نمی‌رسه!

رمزگشایی از شایعات سگ دست‌آموز اسرائیل علیه شهید رضی +عکس

رمزگشایی از شایعات سگ دست‌آموز اسرائیل علیه شهید رضی +عکس

رمزگشایی از شایعات سگ دست‌آموز اسرائیل علیه شهید رضی +عکس

رمزگشایی از شایعات سگ دست‌آموز اسرائیل علیه شهید رضی +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 46
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    38 28
    اتفاقا بزارید تا میتونن از این دروغ ها بگن چون باعث خواری خودشون میشن
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      33 5
      به هیچ وجه. ذهن خام و ساده را با خودت مقایسه نکن. بلافاصله و بی وقفه باید با این شایعات مقابله و عواملش را رسوا کرد.
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      33 9
      سید رضی در این دنیا فی سبیل الله جهاد کرد
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      27 8
      جوانها و مردم ایران نباید گول اینتراشغال و منوتو را بخورند
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      19 6
      جوانها و مردم ایران نباید گول اینتراشغال و منوتو را بخورند انها خدا ایمان خاک وطن ناموس شان را میگیرند و برای یانکی ها و فرنگی ها تاراج میکنند
  • هوشنگ IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    10 27
    حالا چرا عکس رو سانسور کردی ؟
    • DE ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      25 1
      جناب هوشی جون چی شده از عکس روتوش شده یک زن غمگین شدی؟؟!!
  • حبیب بن مظاهر IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    25 6
    خدا لعنت کند صهیونیست ها را.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    24 1
    روشنگری کنین تا نتونن به اهداف خودشون برسند
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    20 5
    حالا چرا یک فعال مجازی انقلابی باید ارز مملکت را وارد جیب توییتر صهیونیستی کنه؟ چرا مثل براندازان هم اسم و هم عکس اکانت و هم مشخصاتش کاملا فیک هست؟؟
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    3 10
    چرا تمام خبرنگارا و خبرگزاریای ما با اینکه میدونن بازم ضریب میدن به این خبرا :)))))
  • یزدان IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    5 10
    انشااللاه همینطور هست
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      5 4
      مطمین باش همینطوره.
  • هموطن IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    27 4
    شهید بزرگوار سیدرضی موسوی که عمر بااخلاصش رو تماما صرف تجهیز جبهه مقاومت کرده بود مبرا از این شایعات و اتهامات است پایبندی به خانواده و همسر از ابتدایی‌ترین اصولی است که شهیدانی در این مقام ومرتبت به آن پایبند هستند این شهدا از اون جایی که حجاب دو جهان از جلوی چشمشان تاحدودی برداشته شده مصون از لغزش خصوصا از نوع جنسی هستن رحمت خداوند متعال بر آن عزیز سفرکرده
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    6 8
    با توجه به مواضع روسیه در مورد اسراییل بعید نیست شهادت هم زیر سر اینها باشه...
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    9 5
    کار عجیبی نیست. کشتنش. یعنی قاتلند. دروغ نگن؟! :)))) یه نکته‌ای هست که کسی که منفور هست خبرهاش هم منفوره و در زباله. انتظار داشتند مردم حرف قاتل ۹۰۰۰ کودک و ۶۲۰۰ دختر و زن و سردار عزیز سیدرضی رو باور کنند؟ انتظار دارند مردم حرف قاتل وحشیِ یکی رو درباره اون مقتول مظلوم باور کنند؟!!
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    8 5
    اینهمه نیروی انقلابی خب بریزید توییتر و اینستاگرام تا می تونی کامنت بگذارید حقایق رو برملا کنید نمیشه که فقط تو سایتهای خودی مطلب بزنید آخه کدوم برانداز یا فریب خورده یا بدذاتی میاد اینجا اخبار حقیقت رو بخونه! باید اونور هم فعال رسانه ای باشید فراخوان بزنید هر بار دروغ می گویند صدها پیج آماده تحت عناوین فرعی داشته باشید که نتوانند همه رو حذف کنند. سریع جهاد تبیین کنید پاسخ اراجیف رو زیر اراجیف خانه ها بنویسید. خودم بالشخصه نت فیلترشکن داشته باشم حتما پاسخ میدم فحش هم می خورم ولی بیکار نمینشینم.
  • اکبر IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    18 4
    این تهمت را بعد از شهادت به ایشان زدن ترور دوم، ترور شخصیت ایشان است.
  • CA ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    18 5
    رژیم صهیونیستی اونقدر جنایتکاره که نوزاد تازه بدنیا آمده رو با بیرحمی میکشه حالا انتظار دارید راجع به سردار ایرانی مدافع مظلوم،بدگویی نکنه. دروغهای رژیم صهیونیستی سر و صدای بعضی ژورنالیستهای یهودی رو در آورده. گیدی‌ین لیوی خبرنگار یهودی هاآرتس مینویسه:«دیگر با هیچ تبلیغاتی نمی توان شرارت اسرائيل را پنهان کرد. حتی ترکیب مظلوم‌نمایی یهودی ستیزی،هلوکاست،قوم برگزیده دیگر نمی تواند تصویر ظلم و ستم اسرائیل در غزه را در اذهان مردم جهان مخدوش کند هیچکس نمی تواند کشتن 162 نوزاد در یک روز را توضیح دهد - رقمی که این هفته در رسانه های اجتماعی گزارش شد ، بدون اینکه به کشتن حدود 10000 کودک در دو ماه اشاره کنیم».....«هیچ راهی برای "توضیح" رفتار اسرائیل در نوار غزه وجود ندارد. تخریب، کشتار، گرسنگی و محاصره در چنین ابعاد هیولایی دیگر قابل توضیح یا توجیه نیست، حتی با یک ماشین پروپاگاندای مؤثر مانند دیپلماسی عمومی اسرائیل (هسبارا). حسبارا اسرائیل یک فریب است. داستانی را روایت می کند که تمام واقعیت نیست. با پنهان کردن بیش از نیمی از حقیقت، حسبارا باید به عنوان یک فعالیت شرم آور تلقی شود.....»
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    19 5
    ما با همچنین موجوداتی طرفیم! کسانی که نطفه و لقمه حرامشون به حدی رسیده که دروغ‌سازی‌هاشون حتی به ذهن شیطان هم نمی‌رسه! بله برای حفظ خودتان از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنید حتی کشتن امام زمانتان
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    6 1
    ایدی کوهن خودش پدر نامعلومه حاضرم قسم یاد کنم لذا از چی ناراحتید ؟! از اینکه یه پتیاره ، یه تخم حروم ، یه ز ز صهیونیست پشت سر شهید عزیز ما حرف مفت بزنه ؟! گور پدر ایدی کوهن و هرچی جهود ح زاده !
  • لنگی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    2 16
    چقدر آدم باهوش تو این سایت هستن!! مثل همیشه حرف شما سند قطعی هست، و هرچی شما بگین مردم صدهزاردرصد بدون بررسی باید باید قبول کنن! بزارین خود مردم قضاوت کنن،با زور نمیشه حقایق وپنهان یا آشکار کرد،
  • اعظم IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    8 0
    این گونه شایعات تخصصه خر دجال است. اینها خر دجال هستن
  • فرشاد US ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    کاش در نشر مطالب در قالب یک رسانه رسمی و معتبر ادب و نزاکت رو حتی در انتقاد از دشمن داشته باشیم. این حجم از کلمات توهین آمیز به طرف مقابل که حتی دشمن شماست واقعا دور از ادب رسانه ای هست.
  • فرشاد US ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    کاش در نشر مطالب در قالب یک رسانه رسمی و معتبر ادب و نزاکت رو حتی در انتقاد از دشمن داشته باشیم. این حجم از کلمات توهین آمیز به طرف مقابل که حتی دشمن شماست واقعا دور از ادب رسانه ای هست.
  • مهران IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    افراد برانداز راحت هر شایعه و دروغی رو باور میکنن. مثلا روز باشه و یه رسانه صهیونیست بگه که الان شبه، اینا میگن شبه! . میگی خب الان که روزه! میگن نه یعنی گرونی رو نمیبینی؟ فساد نیست؟ . ... واقعا حالم به هم میخوره از این حجم بی منطقی . خب گرونی که هست چه ربطی به حرف دروغ و شایعه ای داره که تأیید میکنی آخه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس