کد خبر 1561300
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹
کاپیتان پرسپولیس نخستین محروم دور برگشت سرخپوشان

آنقدر در هر بازی لیگ برتر اعتراض و هیاهو دیده می شود که به یک روال خسته کننده و البته مسخره تبدیل شده!

به گزارش مشرق، نیم فصل اول لیگ برتر با اتفاقات عجیب و غریبی همراه بود. ماجرای سقف قرارداد که در هفته های اخیر به شکل کمدی درآمد و موجب اعتراض همه شد. اما فدراسیون چنان منفعل و ضعیف عمل کرد که به یک آشوب و هرج و مرج فراگیر تبدیل شد. اما این همه ماجرا نبود چرا که شاهد روندی در دیدارهای این مدت بودیم که خسته کننده شده بود.

صحنه ای طبیعی بود که بارها در جریان یک بازی، بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی یک تیم به تیم داوری حمله ور شوند. رفتارهای زننده و کم سابقه بازیکنان در جریان بازی، واکنش های غیرمتعارف مربیان کنار خط و ... مواردی بود که به یک روند عادی در هر دیدار تبدیل شده و فدراسیون نیز صرفا نظاره گر این هرج و مرج است. اما دیگر خسته کننده شده و حال همه را از فوتبال بد کرده. فقط یک مقایسه ساده با لیگ های اروپایی داشته باشید تا به عمق ماجرا پی ببرید.

حالمان از این همه اعتراض بد شد!

این فوتبال دیگر ارزش دیدن هم ندارد. این هرج و مرج و هیاهوی پوچ و اعصاب خورد کن، بایستی در یک نقطه اصلاح شود. تا کی قرار است شاهد این شهرآشوب به نام لیگ برتر باشیم؟ آیا وقتش نیست فدراسیون و ارکانش فکری جدی به حال این وضعیت کنند؟ این لیگ برتر را نداشته باشیم، روحیه جمعی اهالی فوتبال بهتر نخواهد بود؟ این ها سوال هایی اساسی و راهبردی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م ح IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    برق سه فاز وکه به لامپ وصل کنند همین میشه!!!!
  • رضا IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    2 2
    این رفتارهای ناهنجار بسیار به دور از شان و جایگاه فرهنگی و تمدنی مردم ایران است. ولی واقعا وقتی مهندسی لیگ به نفع یک تیم خاص به یک روال رایج تبدیل شده است طبیعتا همه اهالی فوتبال عصبی شده اند. به نظرم بهتر است این سیرک را تعطیل کنند و مثل هر سال تیم بی لیاقتی که وزارت ورزش تمام ورزش مملکت را فدای آن کرده اند را به عنوان تیم منتخب خود معرفی کند و این قدر هم هزینه بی خودی به مملکت تحمیل نکنند.
  • علی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 0
    زمانی که در میان دو نیمه در هرمتر مربع یک نفر در حال گل کشیدن باشه و قسمت بالا شیره کش خونه.از فوتبالیستا چه انتظاری داری
  • CN ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 1
    وقتی یک مدیر شکست خورده و مشکل دار را دوباره به ریاست فدراسیون فوتبال برمی‌گزینند که مجموعه‌ای بشدت مشکل دار را در فدراسیون مثلاً مدیریت می‌کنه از این پس فوتبال که نه باید جنگ داخلی و نفرت مردم را از هم ببینیم، اعتراض و بیانیه جای خود دارد، اما زرنگترین فرد مورایس بود که متوجه اوضاع شد و جهنم ایران را ترک کرد.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 1
    خوبه عرضه ندارن به قهرمانی آسیا به دست بیارن
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      0 1
      کلا عرضه ندارن هیچ قهرمانی‌ای به دست بیارن حتی در یک جام دوستانه بیندالمللی هم قهرمان نشدن. اگر پاش بیفته برای قهرمام نشدن به افغانستان هم می بازند.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    فوتبال ما که خیلی وقته در هیج جام بین المالی هم که هیچ مقامی نیاورده
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    تازه بعید نیست ذی نفعان قرار دادهای سنگین فوتبال بیان و با پول تماشاگر غیر واقعی وارد ورزشگاه کنند تا به کسئولین تحلیل اشتباه بدهند که فوتبال ما طرفدار دارد برایش پول خرج کن
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    تازه بعید نیست ذی نفعان قرار دادهای سنگین فوتبال بیان و با پول تماشاگر غیر واقعی وارد ورزشگاه کنند تا به مسئولین تحلیل اشتباه بدهند که فوتبال ما طرفدار دارد برایش پول خرج کن
  • امیر IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    وقتی رئیس کل مافیا و حاشیه فوتبال ژنرال بشه مربی تیم ملی وضع از این هم بدتر خواهد شد ، فقط حاشیه و زورکی امتیاز گرفتن ، تنها چیزی که وجود ندارد فوتبال است
  • کاظم IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    مجیدی استقلالی عروس عربها فساد را وارد فوتبال ایران کرد و به امارات رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس