بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پی حادثه تروریستی کرمان

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتشار بیانیه‌ای حادثه تروریستی روز گذشته کرمان را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتشار بیانیه‌ای حادثه تروریستی روز گذشته کرمان را محکوم کرد.

متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به شرح ذیل است:

" بسم رب القاصم الجبارین

{فَمَنِ اعْتَدی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی عَلَیْکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ}

«پس آن‌کس که به شما تجاوز کرد، همانند آن بر او تعدی کنید و از (مخالفت فرمان) خدا بپرهیزید (و زیاده‌روی ننمایید) و بدانید خدا با پرهیزگاران است.»

ساعاتی پیش در سالگرد شهادت سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، رژیم نامشروع صهیونیستی که ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است، در اقدامی بزدلانه و در ادامه‌ی تلاش‌های مذبوحانه برای تهدید جبهه مقاومت، سربازانی دیگر از مکتب اباعبدالله (ع) را به شهادت رساند.

خون این شهدا، امضایی دیگر بر شقاوت رژیم صهیونیستی است. رژیم غاصب که امروز از جبهه مقاومت ضربات سنگینی خورده است و با نسل کشی در غزه و ترور سران مقاومت و مبارزین راه حق به‌دنبال دستاوردسازی برای خود است، به خوبی می‌داند که بیش‌از هر زمان دیگری به پایان عمر نکبت‌بار خود نزدیک‌تر شده‌است.

حاشا که ملت ایران، که سلیمانی‌ها فدای راه عاشورا کرده‌ست، با چنین ضربه‌هایی دست از آرمان‌هایش بردارد و از مسیر حق و راه قدس، عقب بنشیند.

ملتی که سال‌ها همراه با خواهران و برادران فلسطینی فریاد مرگ بر اسرائیل برداشته، حالا سکون را تاب نمی‌آورد. دشمنان این مرز و بوم که از زائران مزار سردار مقاومت نیز می‌هراسند، قطعاً بیش از هر چیزی از بذر مقاومتی که انقلاب اسلامی کاشته بوده و سرداران مقاومت و در رأس آنها سردار سلیمانی آن را برومند کرده، هراس دارند.

صد البته کسانی که با کوتاهی و سکوت اجازه وقاحت اسرائیل تا این حد را داده‌اند باید به ملت ایران و تمام مردمان آزاده‌ی جبهه مقاومت پاسخگو باشند. اما امروز زمان اتحاد تمام ملت در مقابله با تروریست‌هایی ست که به خود اجازه داده‌اند فرزندان ایران را به خاک و خون بکشند.

پاسخ دشمن وقیحی که سرداران جبهه مقاومت از سیدرضی تا سیدصالح‌ها را در روز روشن ترور می‌کند، در خانه و در روز سالگرد حافظ امنیت مردم ایران و منطقه، هموطنانمان را به شهادت می‌رساند و داغ بر دل ملت ایران می‌نشاند، باید پاسخی درخور، کوبنده و همه‌جانبه باشد.

از مسئولین مربوطه، علی الخصوص شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح انتظار می‌رود تا با قدرتی مضاعف و با پشتوانه رهبر حکیم و ملت منتقم ایران، در طی اقدامی قاطع، دستان نجسی که به حریم جمهوری اسلامی ایران تعرض کرده و ملت شریف ایران داغدار نموده است، قطع نماید. شریان‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی که آمر اصلی این ترور است باید بریده شوند و از این پس عواقب روابط دیپلماتیک، اقتصادی و نظامی با این رژیم باید سنگین‌تر از هر زمان دیگری برای تمام کشورهای منطقه باشد.

عاملان میدانی این اتفاق و تروریست‌های منطقه که با حمایت این غده سرطانی ارتزاق می‌کنند نباید از خشم ملت ایران در امان بمانند.

در پایان ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانهٔ هم‌وطنانمان محضر حضرت صاحب الامر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معظم این شهدا و عموم مردم ایران؛ اعلام می‌داریم که همراه با تمامی برادران و خواهران مجاهدمان در جبهه مقاومت، تا پای جان در مسیر مبارزه حق علیه باطل ایستادگی می‌کنیم و تا حذف رژیم منحوس صهیونیستی که مصداق عینی ظلم در عصر حاضر است، از پای نخواهیم نشست و «تا مبارزه هست ما هستیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ضیا IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    14 0
    ترو خدا بیاینیه بسته اقدام عملی علیه اسرائیل انچلم بشه این همه تجهیزات پیشرفته و موشک های نقطه زم و هایپر سونیک پس برای چه وقت نگه داشته شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس