کد خبر 1562401
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
در تلاشم تا گل‌محمدی را منصرف کنم/ حتی اگر یک درصد شانسی مانده باشد

حسین خبیری، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به ادامه همکاری با یحیی گل محمدی امیدوار است.

به گزارش مشرق، تحرکات پیرامون باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی طی روزهای گذشته، حکایت از این دارد که پایان یافتن همکاری طرفین قریب‌الوقوع است. با این حال، رضا درویش در مصاحبه روز گذشته خود تاکید کرد این باشگاه خواهان ادامه همکاری با سرمربی فعلی خود است.

حالا حسین خبیری، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد تمام تلاشش را برای منصرف کردن یحیی گل‌محمدی از استعفا به کار خواهد بست.

خبیری در صفحه شخصی خود نوشت:

سلام و ارادت خدمت همه پرسپولیسی‌های عزیز. خیلی از هوادارای عزیز و کانال‌های پرسپولیسی که این‌روزها دغدغه پرسپولیس رو دارن، پیامی رو بصورت مشترک منتشر و برای این حقیر ارسال کردن. وظیفه بنده و همه اون عزیزانی که افتخار مسئولیت خدمت به پرسپولیس رو بدست آوردیم پاسخگویی و توجه به دغدغه هوادارای عزیز هست. اما توضیحات بنده: اول اینکه من طرف هوادار عزیز نیستم، بلکه خودم یه هوادار متعصب و کوچیک همه هوادارای عزیزمون هستم و بهش افتخار می‌کنم.

دوم این که خودم شخصا و قلبا هنوز دارم تلاش می‌کنم که آقا یحیی از تصمیمش صرف‌نظر کنه و با پرسپولیس ادامه بده و اگر حتی یک درصد هم شانسی برای موندن سرمربی محبوب و پر افتخارمون وجود داشته باشه، قول می‌دم با همه توانم اون یک درصد رو با حمایت و به همراه بقیه دوستان و مدیران باشگاه و هواداران عزیز دنبال کنم.

اما مسئله مهم و مطالبه شما عزیزان: قطعا هر تصمیم و اتفاقی که منجر به سربلندی و موفقیت پرسپولیس و رضایت هواداران عزیز باشه پیگیری و دنبال می‌کنم مطمئن باشین برای حقیر و مدیران و همه دلسوزان پرسپولیس فقط و فقط منافع پرسپولیس و سربلندی هواداران عزیز مهم و اولویت قطعی داره و هر تصمیمی غیر از این قابل قبول نیست.

باید منتظر ماند و دید که آیا این بار ماجرای استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا سرمربی سرخپوشان پایتخت به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.

در تلاشم تا گل‌محمدی را منصرف کنم/ حتی اگر یک درصد شانسی مانده باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    8 0
    پول بیت المال رو ریختن جلوشون دارن ادا در میارن الان حرومشون باشه این پولا فوتبال بی خاصیت و بدون هیچ چیزی
  • حسبن RS ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 1
    درود حاج حسین شما بازیکن خوب جذب کن بقیه اش با امپراتور وقتی ضعف کمبود بازیکن برطرف بشه اون یه پنالتی اشانتیون سهمیه رقبا هیچی نیست چون ما 2 صفر جلوییم
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      2 0
      بازیکن خوب؟دیگه کیو میخوای جذب کنن؟امباپه و مسی؟هرچی بازیکن خوب تو ایرانه جذب شدن و دارن تو پرسپولیس بازی میکنن.هر کیو یحیی میخواست جذب کردن.اون پنالتی اشانتیونو که پرسپولیس دو برابر بقیه تیما داره علاوه بر اون گل افساید معیشتی هم داره که هر بازی داره واریز میشه با تمام اینا باز سوم جدوله.چه امپراطوریه که با اینهمه ستاره و کاملترین تیم لیگ و اینهمه الطاف داوری و 12امتیاز حمایتی داوران بازم سومه؟
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    خیمه شب بازی نا تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس