کد خبر 1562551
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

به گزارش مشرق، کانال بیم موج در ایتا مطلبی را درباره حضور مزدوران خارجی در جنگ غزه منتشر کرد که به شرح زیر است:

در حالی که طی سالیان اخیر استفاده از مزدوران خارجی به یک پدیده رایج در جنگ‌ها تبدیل شده است اکنون در کوران جنگ در غزه، گروه‌های فلسطینی نیز از استفاده گسترده ارتش صهیونیستی از مزدوران نظامی خبر می‌دهند.

سازمان‌هایی که مستقیماً با گروه‌های راست‌گرای یهودی و مسیحی در اروپا مرتبط هستند، پروژه‌ها و کمپین‌هایی را برای دعوت از اروپایی‌ها برای پیوستن به ارتش اشغالگر و همچنین برای پیوستن به کمپین‌هایی برای حمایت از عملیات شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری سازماندهی می‌کنند.

اسرائیل در قرارداد با این جنگجویان و مزدوران خارجی به پیمانکاران امنیتی خصوصی، به ویژه شرکت Global CST متکی است. مزدوران شاغل در این شرکت متهم به ارتکاب جنایات علیه بشریت در درگیری‌هایی هستند که در آمریکای لاتین، اوستیای جنوبی و آفریقا شرکت داشتند.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند استخدام مزدور در ارتش اسرائیل به گونه‌ای است که دولت اوکراین واهمه دارد که مزدوران حاضر در این کشور در ازای دریافت مبالغ بیشتر به ارتش صهیونیستی ملحق شوند.

بخشی از کشته شدگان نظامی در غزه، از جامعه عرب دروزی در فلسطین اشغالی هستند، جایی که دولت اسرائیل برای حفظ جوانان یهودی این عناصر غیریهودی را به خط مقدم می‌برد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    4 0
    چه بهتر تو جنگ فلسطین و اوکراین کلی مزدور اروپایی و آمریکایی کشته میشن
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    3 0
    درجنگ هرطرفی تلاش خودش میکند که پیزوز شود آلن کل دنیا با مردم غزه هستند تلاش کند حماس خوب است حق پیروز است
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    5 0
    شاهکار حماس در درهم شکستن ماشین جنگی آمریکا وصهیونی بعد سه ماه بمباران هوایی دریایی وزمینی این حماس است داره برنده این نبرد شطرنج گونه می شود
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    ب امید خدا جنگ هر چه زودتر تمام بشه و همه ی مردم دنیا در صلح و صفا زندگی کنن
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    برای جبران هر حمله و شکست حملات داعشی ها - باید محور مقاومت را تقویت کنیم- یمن- لبنان مقاومت عراق و سوریه و ملزومات ومجاهدین غزه هم باید توسط مسلمانان تجهیز و مسلح و حمایت بشن
  • هه IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    پس کجان برادران و خواهران مجاهد دواعش و النصره و القاعده و... که برای جهاد در برابر یهودیان قیام کنن...تازه مذهبشون هم یکیه... زورشون فقط به دختربچه های شیعه میرسه کثافتا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس