کد خبر 1562773
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی صدرا بریتانیا مطلبی را درباره بی میلی جوانان بریتانیایی به عضویت در ارتش این کشور و تهدید انصارالله یمن منتشر کرد و نوشت:

نیروی دریایی سلطنتی انگلیس به سبب کمبود شدید پرسنل و ملوان، مجبور شد دو کشتی جنگی را از ارائه خدمت خارج کند تا ناوچه های جدیدش بدون سرنشین نباشند.

میزان جذب نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در سال گذشته بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت.

پی نوشت:

۱-این خبر در حالی منتشر می شود که دولت انگلیس با تهدید انصارالله یمن، ادعا کرده که ملوانان بریتانیایی برای محافظت از کشتی های تجاری رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای یمنی به دریای سرخ اعزام شدند؛ البته تهدیدها و اقدامات دریایی دولت‌های غربی تاثیری بر اراده دولت یمن نداشته است.

۲- عدم تامین کادر نظامی نیروهای مسلح سلطنتی انگلیس بخاطر بی‌میلی و عدم مشارکت جوانان بریتانیایی در ارتش این کشور و بی‌تفاوتی آنان نسبت به آینده نظام پادشاهی بریتانیاست.

تهدیدهای توخالی بریتانیا علیه انصارالله یمن

تهدیدهای توخالی بریتانیا علیه انصارالله یمن

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    36 4
    بریتانیا به معنای واقعی بریتانیای صغیره الان نه کبیر همشون سر هم از پس انصارالله بر نمیان دوره جرج بوش رو به خاطر بیارین که چه جوری عراق و افغانستان رو اشغال کرده بودند، الان از افغانستان کامل فرار کرد، عراق هم که هر روز حشدمی زنه تو سرشون، پرونده انصارالله هم که باز شده و هیچ غلطی هم نمی تونن کنن.
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      5 2
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: یمن و غزه ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • TR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    5 17
    استفاده از نیروهای نظامی در جنگ بسیار کار احمقانه ای هست ، وفتی که میشه با ۵۰ تا کلاهک هسته ای به یک جنگ سریع خاتمه داد .
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 1
    خلیج فارس دیگری درمقابل آمریکا ومتحدانش درخلیج عدن باز شده واین انصارالله است کنترل این آبراه مهم رادراختیار دارد وبدون آجازه آنها هیچ کشتی نمی تواند بسمت بنادر اسرائیل برود
  • یزدان IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    2 1
    ایده نشون میده لاف زن و دروغگو کیه
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 0
    برو انگل لیس ریز می بینمت دیگه گذشت دوران چپاول کشورها دستتون برای مردم دنیا بخاطر دزدیها وچپاول کشورها رو شده🤮✊🦵😈🦊🎩👊

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس