کد خبر 1562914
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
خانه‌تکانی مربی اسپانیایی؛ فولاد رنگ و روی جدید می‌گیرد

سرمربی اسپانیایی فولاد خوزستان برای حضور هر چه بهتر این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، برنامه‌های زیادی دارد.

به گزارش مشرق، تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با تک گل ‌ساسانی انصاری نساجی مازندران را شکست دهد تا با یک بُرد روحیه بخش راهی تعطیلات نیم فصل شود.

این تیم نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را درحالی با حضور در رتبه یازدهم به پایان رساند که در ۱۵ بازی خود تنها ۱۵ امتیاز کسب کرد. این عملکرد ناامید کننده برای این تیم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را در کارنامه دارد، محسوب می‌شود.

فولادی‌ها لیگ بیست و سوم را با علیرضا منصوریان شروع کردند، اما این تیم در ۴ هفته ابتدایی لیگ متحمل ۴ شکست شد تا این بدترین شروع تاریخ فولادی‌ها در لیگ برتر باشد. به دنبال عملکرد ناامید کننده و شکست سنگین این تیم برابر ملوان بندرانزلی بعد از این دیدار، منصوریان از هدایت خوزستانی‌ها برکنار شد تا ایگناسیو مارتینز سرمربی مطرح اسپانیایی جانشین او شود.

مارتنیز با توجه به اینکه در نیمه راه هدایت فولاد را برعهده گرفت نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. حالا با پایان یافتن نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و تعطیلی ۴۰ روزه و اجباری این مسابقات به دلیل حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین آغاز فصل نقل و انتقالات در زمستان، این سرمربی فرصت دارد تا با ارائه لیست مازاد خود و در مقابل جذب بازیکنان مدنظرش، فرصت را مغتنم شمرده و با یک خانه تکانی اساسی خود، تیمش را برای حضور هر چه بهتر در ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کند.

بر این اساس شنیده می‌شود که طی روزهای آتی، خانه تکانی اساسی از سوی مربی اسپانیایی در فولاد انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس