آخرین خبرها از تعطیل مدارس ؛ آلودگی مدارس این شهر را تعطیل کرد

مرکزی بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی، فعالیت مدارس ابتدایی اراک فردا غیرحضوری شد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه این کارگروه آمده است: در روز دوشنبه، ۱۸ دی ماه، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اراک تعطیل خواهند بود و کلاس‌های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود.

امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود و فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و... هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می‌شود و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.

هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک ممنوع است و ادارات کل ورزش و جوانان ملزم هستند با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را در خصوص رعایت ممنوعیت‌ها اعمال کنند.

متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از تجهیزات و آمبولانس در میادین پرتردد شهر اراک مستقر و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کنند.

هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک ممنوع است و ادارات کل ورزش و جوانان ملزم هستند با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را در خصوص رعایت ممنوعیت‌ها اعمال کنند.

تمامی مراکز درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت شهر اراک در آماده‌باش کامل قرار گیرند.

در این اطلاعیه ضمن درخواست جهت کاهش تردد در فضای باز، استفاده از ماسک و مصرف مایعات، میوه و سبزیجات به‌منظور کاهش اثرات سوء آلودگی هوا توصیه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    به داد اراکی ها برسید . مردیم از بی هوایی . اراکی ها دیگه ریه ندارند . بیمارستان سرطانی ها هم تخت خالی نداره …

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس