حمله موشکی گردان‌های القسام به تل آویو + ویدئو

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، تل آویو را با موشک هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به غیر نظامیان، تل آویو را مورد حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش رسانه های عربی، به دنبال این حمله موشکی گسترده که دست کم با ۱۰ فروند موشک انجام شد، آژیر خطر در تل آویو و همچنین شهرک های اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد آژیر خطر در تل آویو و سراسر منطقه مرکزی تل آویو به صدا درآمده است.

رسانه های فلسطینی همچنین از شنیده شدن صدای سه انفجار در آسمان تل آویو پس از حمله موشکی گسترده گردان های القسام از غزه به طرف این شهر خبر دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد یادگاری فر IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام وقتش نرسیده که با این افراد که مغرضانه فرهنگ غنی ایرانی را به سخره می گیرند بلافاصله دستگیر شوند و آیا 74 ضربه شلاق براشون کافیه ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس