کد خبر 1563726
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
هافبک قرضی بارسا در راه عربستان؟

هافبک پرتغالی اتلتیکومادرید که به صورت قرضی در بارسلونا بازی می‌کند به احتمال بسیار زیاد راهی لیگ عربستان خواهد شد.

به گزارش مشرق و به نقل از سعودی اسپورت، ژوآئو فلیکس یکی از خریدهای بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. این هافبک پرتغالی عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا داشته و از بازیکنان تاثیرگذار و موفق تیم در فصل جاری بوده است اما بسیار بعید است که قراردادش تمدید شود.

فلیکس با اتلتیکومادرید قرارداد دارد و به صورت قرضی راهی بارسلونا شده است. او از یک طرف به خاطر صحبت‌های جنجالی‌اش و از طرف دیگر به خاطر شادی گل بعد از گلزنی برابر اتلتیکومادرید نزد هواداران تیم مادریدی به‌شدت منفور شده است و به همین خاطر همه پل‌های پشت سرش را برای بازگشت خراب کرده است.

از طرف دیگر باشگاه بارسلونا به خاطر مشکلات مالی توان خرید دائمی این بازیکن را ندارد و اتلتیکومادرید با پیشنهاد بارسلونا برای ادامه حضور قرضی این بازیکن مخالفت کرده است.

فلیکس گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید است و به همین خاطر تیم مادریدی رقم بالایی را برای فروش او درخواست کرده است.

او مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار گرفته است و احتمال حضورش در لیگ عربستان بسیار بالاست. الهلال تابستان گذشته به این بازیکن پیشنهاد بالایی را ارائه داد اما او تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود و باید دید آیا این بار راهی لیگ عربستان می‌شود یا نه.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس