کد خبر 1563745
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
بنزما ناجی چلسی؟

چلسی با توجه به بحران در خط حمله‌اش قصد خرید قرضی کریم بنزما تا پایان فصل جاری را دارد.

به گزارش مشرق و به نقل از سعودی‌اسپورت، کریم بنزما تابستان گذشته تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفت و الاتحاد را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرد. او یکی از بدترین خریدهای لیگ عربستان لقب گرفته و اصلا نتوانسته است در الاتحاد انتظارها را برآورده کند.

الاتحاد، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان، در فصل جاری با وجود خریدهای گرانقیمتی که داشته است نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و به همین خاطر کریم بنزما به عنوان کاپیتان تیم کاملا زیر فشار است. او قبل از تعطیل لیگ عربستان تمرینات الاتحاد را بدون اعلام دلیل مشخص ترک کرد و همین باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او شدت گیرد. به نظر می‌رسد کاپیتان سابق رئال مادرید از وضعیتش در فوتبال عربستان راضی نیست و به دنبال بازگشت به فوتبال اروپاست.

چلسی با توجه به آسیب‌دیدگی انکونکو و عملکرد ضعیف در خط حمله مشتری بنزما شده است و می‌خواهد با قراردادی شش‌ماهه و تا پایان فصل این مهاجم فرانسوی را جذب کند. چلسی گزینه بسیار خوبی برای بنزما است تا خودش را از شرایط سخت بازی در الاتحاد نجات دهد و از طرف دیگر هم تجربه زیادی که این بازیکن دارد می‌تواند کمک زیادی به آبی‌پوشان لندنی کند تا کاملا خود را از بحران خارج کنند.

تیم مائوریتسیو پوچتینو در فصل جاری نتایج کابوس‌واری را کسب کرده است. البته در بازی‌های اخیر روند تیم بهتر شده و هواداران را امیدوار کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس