کد خبر 1563751
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
شخص توهین کننده به شهدای کرمان بازداشت شد

دادستان عمومی وانقلاب شوش گفت: یک فرد توهین‌کننده به ساحت شهدای حمله تروریستی کرمان وسردار سلیمانی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، مسلم کرمی الهی دادستان عمومی وانقلاب شوش اظهار کرد: پس از اقدام تروریستی ۱۳ دی در کرمان، عده‌ای از افراد معاند و مغرض با سوءاستفاده از این موضوع و انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز در صفحات اینستاگرام باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

وی ادامه داد: بر همین اساس طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتواهای توهین‌آمیز در صفحات مجازی درباره واقعه کرمان در دستور کار پلیس اطلاعات فراجا شوش قرار گرفت.

کرمی الهی گفت: با تلاش‌ ماموران پلیس اطلاعات فراجا شوش شخصی که اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان نشر داده بود، شناسایی و دستگیر و صفحه وی مسدود شد.

دادستان عمومی وانقلاب شوش عنوان کرد: آرامش کنونی که در جامعه داریم را مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده‌هایشان هستیم، لذا با هرگونه توهین به آن‌ها باشدت و عبرت‌آموز برخورد خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    4 1
    برید تالارهای به اصطلاح گفتگوی سایتهای مثلا بورسی سهامیابی و ره آوردی را ببینید. علنا همین محتواها را نشر می دهند و آزادانه!
  • مورخ ایرانی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    12 3
    این افراد آرامش روانی جامعه را هدف میگیرند و علنا از تروریسم و دول متخاصم اعلام حمایت میکنند؛ نیروهای انتظامی، سپاه و اطلاعات با هزار و یک زحمت آنها را شناسایی و دستگیر کرده بعد قوه قضاییه با یک امضاء آنها را آزاد میکند. آیا صرف یک امضا و اعلام پشیمانی میتواند آرامش روانی جامعه را برگرداند؟ چرا یکبار چنان محکم با این اراذل برخورد نمیکنید تا دیگر کسی جرئت حمایت از تروریسم را به خود ندهد؟
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    11 1
    کسی که به شهدا توهین می‌کنه، لقمه و یا نطفه‌اش از حرام هست.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    11 2
    ادبش کنید
  • مهدی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    7 0
    از شاهکارهای قوه قضائیه ما اینکه همه رو مشمول رافت اسلامی می بینه! قانون توی ایران تبدیل به مترسک شده
  • حسین IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    10 0
    خون شهدا ضامن بقای کشوره ،درود بر نیروهای امنیتی کشور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس