خشم شدید زلنسکی از بی‌توجهی غرب به جنگ اوکراین

رئیس‌جمهور اوکراین که به لیتوانی سفر کرده است، ادعا کرد اگر غرب از اوکراین حمایت نکند، روسیه متوقف نخواهد شد.

به گزارش مشرق، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در جریان سفر به لیتوانی ادعا کرد که «تردید» کشورهای غربی در ارائه کمک به کی‌یف، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را که می‌خواهد کل خاک اوکراین را «اشغال» کند، تشویق می‌کند تا به عملیات خود ادامه دهد.

براساس گزارش النشره، زلنسکی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گیتاناس ناوسیدا،همتای لیتوانیایی خود، گفت: ما باید به سخنرانی پوتین توجه کنیم. او متوقف نخواهد شد. او می‌خواهد تمام سرزمین‌های ما را اشغال کند.

زلنسکی ادامه داد: عدم تمایل متحدان ما به ارائه کمک‌های مالی و نظامی به اوکراین گاهی باعث جسورتر و قوی‌تر شدن روسیه می‌شود.

رئیس‌جمهور اوکراین ادعا کرد که پوتین اقدامات نظامی خود را متوقف نخواهد کرد مگر اینکه اوکراین و متحدانش به آن پایان دهند. او معتقد بود که شکست دادن اوکراین سایر کشورهای همسایه روسیه را در معرض خطر تهاجم قرار می‌دهد.

او ادامه داد: ما باید درک کنیم که لیتوانی، لتونی، استونی و مولداوی ممکن است قربانیان بعدی باشند اگر ما قیام نکنیم.

زلنسکی تاکید کرد که کشورش در سامانه‌های دفاع ضد هوایی غربی برای مقابله با بمباران‌های شدیدی که کشور را در هفته‌های اخیر هدف قرار داده است «به شدت کمبود» دارد. او در این خصوص توضیح داد: در روزهای اخیر روسیه با ۵۰۰ گلوله به خاک اوکراین حمله کرد که ۷۰ درصد آن‌ها را منهدم کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    1 1
    میگم عجب کوکائینی میرسونن به این دلقکه، هر شب یه خواب جدید میبینه صبح پامیشه نطق میکنه!! 🤣🤣🤣🤣🤣
  • DE ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    این مردیکه پرتوقع کوکائینی فکر میکنه نون دونی پیدا کرده ! روسیه با تو یاغی فقط سروکار داره با همسایه هاش کاری نداره. توی کوکائنی توهم زده کفگیرت به ته دیگ خورده این سیاه بازی ها دیگه فایده ای نداره!
  • CN ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    آمریکا و انگلیس نمی‌توانند همزمان از اسرائیل و اوکراین حمایت کنند پس باید یکی را فدای دیگری کنند, نباید پا به سیاست میگذاشتی آنها به دنبال نابودی اکراین و تضعیف روسیه بودند، اما فکر نمی‌کردند حماس تمام نقشه‌هایشان را نقش برآب کند، حالا شاید زلنسکی متوجه شده که نباید از دلقکی و داشتن کلی هوادار به سیاست پا می‌گذاشت و حالا منفور مردم اکراین شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس