.

از آغاز جنگ تاکنون چهره‌های مختلف علمی فلسطینی ازجمله روسای چند دانشگاه نیز شهید شدند. در این مطلب تعدادی از شهدای علمی جنگ را معرفی کرده‌ایم.

۹۰ روز از جنگ در غزه می‌گذرد. جنگی ظالمانه که هیچ نقطه‌ای در غزه را بی‌نصیب نگذاشته است؛ بیمارستان، دانشگاه یا مدرسه تفاوتی برای رژیم غاصب صهیونیستی ندارد.

از آغاز حملات این رژیم تاکنون ۹۲ دانشگاه و مدرسه آسیب دیده‌اند. در طول این مدت بارها دانشگاه‌های نوار غزه مورد حمله و تعرض قرار گرفته‌اند.

اواخر مهرماه دانشگاه و در نیمه آبان‌ماه ساختمان‌های دانشگاه الازهر مصر شعبه غزه مورد حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل قرار گرفت. ارتش این رژیم در توجیه این عمل خود مدعی شده بود مرکز آموزش و توسعه تسلیحاتی حماس و مرکز مهم قدرت سیاسی و نظامی این سازمان را هدف قرار داده است.

از آغاز جنگ تاکنون چهره‌های مختلف علمی فلسطینی ازجمله روسای چند دانشگاه نیز شهید شدند. در این مطلب تعدادی از شهدای علمی جنگ را معرفی کرده‌ایم.

برای دیدن بهتر اسامی روی عکس کلیک کنید

منبع: فرهیختگان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    7 11
    # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      6 7
      الهی آمین
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      5 1
      به یزدان که گر ما خِرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    6 5
    خدا لعنت کنه اسقاطیلو الهی که نابود بشید به زودی
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    2 4
    سخنگو چیز دیگری میگه
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    2 6
    با همه این کشتار ها و ازبین رفتن خانه ها و بیمارستان ها و هزاران کودک خردسال ، هیچ سازمانی علیه اسرائیل کثیف قطعنامه ای صادر نکرده که جلوی این جنایت ها را بگیرد ... سازمان ملل جای جالبی است البته برای حق وتو داران !!
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    4 3
    اول به فکر سیستان و بلوچستان خودمون باشید ،بعد واسه غریبه ها مرثیه بخونید
  • اهورا IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 1
    خبرگزاری صدای امریکا 3 ساعت قبل اسرائیل با «هماهنگی قطر» برای گروگان‌ها در غزه دارو می‌فرستد باتوجه به رشته و تحصیلم اونا قصد دارند میکرو چیپ توی کپسول ها یا درپوش داروها یا حتی به ضخامت جلد داروها از مکان گروگانها اطلاع پیدا کنند. قبلا با نیروهای صلیب سرخخ میخواستن انجام بدن حماس قبول نکرد.منوشه امیر صهیون ملعون میگفت چرا نمیزارن!اگر حتی یه قرص شاید همون ردیاب باشه حماس جابجا کنه محل اسرا لو میره لطفا سریع اطلاع رسانی کنید.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      0 0
      اسراییل دلش واسه اسیراش نمی سوزه اون ها رو بهونه ای کرده و انجام اهداف نظامیش و همراهی غرب...اسراییل بین حماس و مردم فلسطین تفاوتی قایل نیست از نظر رژیم صهیونیسمی هر فلسطینی پتانسیل تبدیل شدن به حماس داره ...ادامه این جنگ و وارد شدن جبهه مقاومت آرزوی اسراییله چون پای غرب رو هم وسط میکشه ...به گفته روزنامه فرانسوی زبان که حزب الله نیم ساعت قبل از شروع طوفان القصی از عملیات با خبر شده ...شک نکنید که اسراییلم خبر داشته و با کشته سازی غرب مجاب کرده که ازش حماییت کنه وگرنه اسراییل به چه بهونه ای می تونست 24 هزار فلسطینی رو شهید کنه و همچنان حمایت غرب داشته باشه ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس