کد خبر 1565271
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
خط و نشان ژاوی برای رئال در فینال

سرمربی بارسلونا می‌گوید تیمش باید از فینال سال قبل الگوبرداری کند و رئال را بار دیگر در سوپرجام شکست دهد.

به گزارش مشرق و به نقل از ساکرنت، بارسلونا در دیداری کم دردسر با نتیجه ۲ بر صفر و با گل‌های لواندوفسکی و یامال اوساسونا را شکست داد و فینالیست سوپر جام اسپانیا شد. پیش از این نیز رئال مادرید موفق شده بود با شکست اتلتیکو مادرید راهی فینال شود و به این ترتیب در فینال باید منتظر یک ال‌کلاسیکوی جذاب در ریاض باشیم.

ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی برابر تیم اوساسونا در دومین نیمه‌نهایی پنجشنبه در عربستان سعودی، می‌خواهد در فینال سوپرکاپ اسپانیا رئال مادرید را شکست دهد.

ژاوی در کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بارسا قادر است رئال را شکست دهد، گفت: بله با در نظر گرفتن روش بازی‌مان و تیمی که داریم قادر به رقابت با رئال برای قهرمانی هستیم. باید مثل سال گذشته باشیم. فینال سال گذشته را ما ۳ بر یک پیروز شدیم. برای بردن رئال در فینال باید مالکیت توپ را از حریفمان بگیریم. رئال نسبت به سال گذشته در فرم بهتری قرار دارد اما ما سعی خواهیم کرد بر آنها مسلط شویم و پایاپای بازی کنیم. بایدبهترین فوتبال خود را نشان دهیم. ما آماده این دیدار هستیم.

لواندوفسکی در دقیقه ۵۹ مقابل اوساسونا یازدهمین گل خود در این فصل را ثبت کرد و یامال نیز زننده دیگر گل بارسا بود.

یامال با ۱۶ سال و ۱۸۲ روز به جوانترین بازیکنی تبدیل شد که تا به حال در سوپرجام گلزنی کرده است و مورد تمجید ژاوی قرار گرفت. سرمربی بارسا درباره ستاره جوانش افزود: او تقریباً همه کارها را به خوبی انجام می دهد. توپ را از دست نمی دهد و تقریباً همیشه تصمیم درستی می گیرد. فقط حیف است که او فقط ۱۶ سال دارد و حیف است که او کمی بزرگتر نیست. جدا از گل، او امشب واقعا خوب بود.

این برد نشان دهنده اولین پیروزی بارسا با بیش از یک گل از ۱۹ سپتامبر بود.

همچنین این سومین پیروزی متوالی بلوگرانا در آغاز سال ۲۰۲۴ بود و بارسا پس از پیروزی برابر لاس پالماس در لالیگا و بارباسترو در کوپا دل ری حالا اوساسونا را نیز شکست داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس