کد خبر 1565662
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹
پارالمپیک

چند روزی است تصاویری از مسابقات پارادوومیدانی در یک استان در حال دست به دست شدن است که تاسف برانگیز است.

به گزارش مشرق، مسابقاتی در سمنان برگزار شده که قهرمانی پارادوومیدانی این استان است. اگرچه فعالیت یک هیات در هر استانی قابل تقدیر است و نشان از آن دارد که با حداقل ها هم در حال تلاش و کوششند اما ما از شدت کمبود امکانات خجالت کشیدیم اما نمی دانیم این حس در مسئولان تهران نشین فدراسیون ورزشهای جانبازان و توان یابان و وزارت ورزش هم وجود دارد یا خیر! کاش چنین حسی در آنها بود تا ورزشی چنین مدال آور، چنین سطح امکانات را نداشته باشد.

در این باره بیشتر بخوانید:

سفرها و مزایایش که خوب بود، آقای ساعی!

چه بر سر جانبازان خواهد رفت؟

تصاویر گویای همه چیز هست و نیاز به شرح و بسط ندارد. این فقط امکانات در حوزه ورزش پارالمپیک که همواره افتخارآفرین و مدال آور بوده، به حدی است که بایستی نگران سلامت و امنیت ورزشکاران بود. تصاویر نشان می دهد که ابتدایی ترین استانداردها نیز وجود ندارد و مسئول، مربی و ورزشکار بایستی در چنین مخروبه هایی، سودای برافراشتن پرچم کشورمان در میادین بین المللی را داشته باشند.

ما که خجالت کشیدیم، آقای مسئول!

ما که خجالت کشیدیم، آقای مسئول!

اینکه ورزشکاران ما از دل این کاستی ها به اوج می رسند یا اقدام یک هیات استانی در برگزاری مسابقه با وجود کاستی ها زیرساختی، نباید ما را نسبت به قصور آشکار و عیان مسئولان پایتخت نشین بی تفاوت کند. هر بیننده بی طرف از دیدن این تصاویر خجالت می کشد و تاسف می خورد اما می بینیم سالانه چقدر از ظرفیت و بودجه کشور در حوزه ورزش، هدر افتتاح ها و پروژه های بی بازده می شود که بیشتر شکل نمایش و پول دور ریختن است. کاش مسئولان ما نیز خجالت می کشیدند و همتی داشتند تا دیگر چنین فقط امکانات و زیرساخت هایی نباشد. کاش ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    27 18
    درود بر یمن سلام بر فلسطین
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      7 3
      فدای فلسطین و یمنو مظلومان جهان
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 2
      چه ربطی به فلسطین و یمن دارد . فلسطین نزدیک یک قرن است با صهیونیستها می جنگد و یمنی ها هم ده ها سال است با عربستان در جنگ و جدال است .
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      1 0
      امیدوار بودیم رئیسی وزرای خود را از بین اقتصاددان های پاک دست معرفی کند که این امید با انتخاب این افراد به یاس تبدیل شد
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 1
      وجود احمق هایی مثل 7:16، یکی از سرعت گیر های رشد کشوره و اتفاقا یکی از دلایل عدم انقراض نسل مدیران بی عرضه ی مفت خور
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      به خداوندی خدا ، اگر برخی مسئولین دسته چندم پائین دستی هم، هر چند وقت یکبار با الگو گرفتن از ریاست محترم جمهور و سایر دلسوزان واقعی نظام اسلامی ، سفر کاری چند کیلومتری به حوزه محل کار خود بروند و از نزدیک از وضعیت مصرف بودجه های تخصیصی مربوط به حوزه فعالیتشان پیگیری و مشاهده کنند با این صحنه ها مواجه نمیشوم !!!!
  • حمید IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    27 1
    از وزارت ورزش بپرسید، که پولها را چطور خرج می کند؟ چه کسانی در مسابقات خارجی همراه تیم ها می روند و برای این افراد چقدر خرج می کنند؟ به چه کسانی هدیه می دهند؟
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      3 0
      فوتبال مافیایی بلای ورزش ایران شده
  • مهدی قُدوسی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    17 2
    بودجه ورزشی را فقط خرج فوتبال بی خاصیت و انگل کنند . من در اهواز رزمی کار می شناسم که دو مدال طلا و سه نقره در مسابقات بین المللی کسب کرده اما بخاطر بی عدالتی محض در ورزش ایران ، هزینه لوازم تمرین خودشو با فلافل فروشی اونم بصورت چرخ دستی سیّار تامین می کنه !
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      باز دمش گرم . جنم کار حلال دارد .خدا روزی وسیع و حلال به همه جوانمردان عطا فرماید . ان شاء الله . متاسفانه برخی افراد ورزشکار به دلیل کم سوادی و نا آگاهی و ضعف ایمان ، تو کار خلاف میافتند و بخشی از عمر فعالیت و کاریشان را از دست میدهند و کلا تعطیل میشوند میرود پی کارش!!!!!
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    16 2
    متاسفانه بخش اعظم بودجه ورزشی کشور صرف تیم های فوتبالی و تیم ملی فوتبال می شود. نتیجه فنی تقریبا هیچ، نتیجه اجتماعی تولید افراد گستاخ و هنجارشکن و آشوب طلب بنام سلبریتی فوتبالی.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    11 1
    تاسف بار
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    4 1
    بودجه صرف فوتبال انگل میشه
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      فوتبال انگل نیست یک ورزش است !!!و البته با مربی خوب و کار آمد و در جای خودش تبلیغ مناسبی برای سلامت جسم و روح جامعه می تواند باشد اما برخی اهالی فوتبال و فوتبالیست نماها توهم خود بزرگ پنداری و عالم نمائی بهشان دست میدهد و فکر میکنند تشویقهای مردم برای خودشان است نه برای بازی های ایشان ، آن وقت تز لیدری بهشان دست میدهد و از حوزه هوافضا تا سیاست و نانو تکنولوژی و استراتژی رزمی و فرهنگ سازپنداری آن هم به سبک غربی ، نظریه میدهند که بیا و ببین !!!!!! در طول عمر کاریشان شاید 2 تا کتاب فلسفه و تاریخ کامل نخوانده باشند اما در مورد تاریخ ایران باستان و تطابق آن با وضعیت فعلی چه مهملاتی که نمیبافند و نمی گویند!!! نتیجه این میشود که برخی طرفداران کم سواد مثل خودشان هم فکر میکنند این افراد همان طور که در بازی شوت منجر به گل میزنند در زندگی هم شوت میزنند که البته با عرض معذرت و متاسفانه شوت میشوند به ته جدول انسانیت !!!! پا میگذارند روی خون شهید و حق مردم و دین اسلام و هرچه تا زمان توهمشان مثلا جزء اعتقادات و داشته هایشان بود!!!! یک وقت به خودشان میآیند که دیگر نه شوت میتوانند بزنند و نه میتوانند از شوت شدنشان جلوگیری کنند !!!! با عرض معذرت مصداق گاو 9 من شیرده که نیمچه آبرو و هرچه را در طول سالیان بازی و ورزش رشته بودند با یک لگد ریختند کف زمین !!!!! الله اعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس