کد خبر 1565810
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
تثبیت صدرنشینی اینتر با گلباران مونزا

تیم فوتبال اینتر با پیروزی پرگل برابر میزبان خود، به عنوان صدرنشین سری A در جدول باقی ماند.

به گزارش مشرق، هفته بیستم سری A ایتالیا با پیروزی پرگل تیم فوتبال اینترمیلان برابر مونزا پیگیری شد. تیم اینتر صدرنشین فوتبال ایتالیا تا پیش از این دیدار از ۱۹ مسابقه ۴۸ امتیاز کسب کرده بود و بالاتر از یونتووس و میلان در صدر جدول سری A‌ قرار داشت. تیم مونزا نیز با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۹ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته بود.

تیم فوتبال اینتر که در این فصل مدعی اول کسب عنوان قهرمانی سری A به شمار می‌رود در این دیدار بازی را طوفانی آغاز کرد. این تیم در دقیقه ۱۲ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که هاکان چالهان‌اوغلو آن را به وارد دروازه تیم میزبان کرد. برای افزایش برتری اینتر تنها ۲ دقیقه کافی بود تا لائوتارو مارتینز روی پاس گل دیمارکو دروازه مونزا را باز کند.

نیمه نخست این بازی با ۲ گل به پایان رسید اما ستاره ترکیه‌ای اینتر در نیمه دوم نیز درخشان ظاهر شد و گل اینتر را وارد دروازه حریف کرد. این گل در دقیقه ۶۰ و روی پاس گل مارکوس تورام به ثمر رسید.

هر چند که تیم مونزا چند دقیقه بعد توسط متئو پسینا صاحب گل شد اما این گل مانع شکست سنگین میزبان نشد. بازیکنان تیم اینتر در دقایق ۸۴ و ۸۸ بازی به گل رسیدند تا پرگل‌ترین بازی‌های روز نخست هفته بیستم سری A را در خانه حریف جشن بگیرند. لوئوتارو مارتینز و مارکوس تورام گل‌های چهارم و پنجم اینتر را به ثمر رساندند.

اینتر با این برد ۵۱ امتیازی و صدرنشین فوتبال باشگاهی ایتالیا شد. تیم مونزا نیز همچنان با ۲۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول سری A قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس