کد خبر 1566281
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
شرط سیدجلال برای ماندن در پرسپولیس مشخص شد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در این تیم یک شرط دارد.

به گزارش مشرق، تمرینات پرسپولیسی‌ها درحالی بعد از ۱۰ روز تعطیلی دوباره در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفته شده که بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از قرمزها، این تیم بدون داشتن سرمربی و زیر نظر اوسمار ویرا مربی برزیلی خود تمرینات را دنبال می‌کنند.

دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان در شرایطی آغاز شده که چند تن از اعضای این باشگاه در این تمرینات غایب هستند. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و حسین کنعانی زادگان ۳ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس هستند که با تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر حضور دارند و از طرفی نیز میلاد سرلک، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، محمد عمری، علیرضا بابایی دیگر غایبین سرخ‌پوشان در تمرینات این تیم هستند. افشین پیروانی مدیر این تیم نیز که برای تعطیلات به مسافرت رفته، در آخر هفته به تمرینات قرمزها اضافه می‌شود.

یکی از سرشناس‌ترین غایبان تمرینات پرسپولیس در این روزها سید جلال حسینی کاپیتان سابق این تیم و مربی کنونی قرمزهاست. بعد از توافق گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس مبنی بر جدایی سرمربی این تیم، گفته می‌شود اعضای کادرفنی وی نیز به دنبال جدایی از قرمزها هستند اما باشگاه همچنان در نظر دارد که کاپیتان باسابقه خود را روی نیمکت این تیم حفظ کند.

حسینی به مدیران باشگاه اعلام کرده در شرایطی حاضر به ادامه همکاری با پرسپولیس است که سرمربی جدید قرمزها یک خارجی باشد و در غیر اینصورت حاضر به ادامه همکاری با این تیم نیست. به نظر می‌رسد به همین علت حسینی فعلا در تمرینات پرسپولیس حاضر نخواهد شد و تا مشخص نشدن وضعیت نیمکت پرسپولیس این موضوع ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس