باندقاچاق سوخت در زنجان منهدم شد/کشف۳۳۰میلیاردی سوخت خارج از شبکه

دادستان رودبار جنوب از صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش مشرق، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که تقریبا بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، خبر داد و گفت:گردش مالی حساب‌های متهم که یک خانم می‌باشد طی دوسال اخیر میلیاردها تومان بوده است.

حامد محمدی گفت:طبق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تاکیدات ریاست معزز قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان کرمان مبنی بر مبارزه بی امان با فساد، شناسایی و دستگیری سرکردگان و افراد دانه درشت در زمینه قاچاق سوخت در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

این مقام قضایی اعلام کرد:در این پرونده علاوه بر متهم ردیف اول، تعداد افراد دیگری نیز که در زمینه قاچاق سازمان یافته اقدام می‌کردند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

وی افزود:باتوجه به اینکه در این پرونده قاچاق سوخت به صورت سازمان یافته بوده است مرجع رسیدگی کننده دادگستری می‌باشد و پرونده پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب رودبار با صدور کیفرخواست با دادگاه صالحه جهت صدور حکم ارسال شده است.

محمدی بیان کرد: در این رابطه تعدادی خودروی مخصوص حمل سوخت قاچاق که متعلق به متهم ردیف اول پرونده می‌باشد توقیف شده اند و دستورات لازم جهت ضبط وجوه حاصله از فروش سوخت قاچاق صادر شده است.

دادستان رودبار جنوب با بیان اینکه قاچاق سوخت علاوه بر اینکه به بنیان‌های اقتصادی کشور ضربات غیر قابل جبرانی وارد می‌کند، افزود:بعضا شاهد هستیم تردد سوخت برهای قاچاق در جاده‌های جنوب استان منجر به تصادفات و حادثه‌های متعدد دلخراشی برای شهروندان شده است که این موضوع باعث نارضایتی مردم و نا امنی جاده‌ها شده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات دستگاه‌های مختلف در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت اعلام کرد:دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی بایستی در زمینه شناسایی و رصد سرباندهای اصلی قاچاق سوخت اقدامات منسجم و موثر بیشتری داشته باشند.

دادستان رودبار جنوب افزود:مسئولان جنوب استان کرمان نیز بایستی با فراهم کردن زمینه اشتغال و رونق صنعت کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی برای جوانان شغل مناسب ایجاد کنند تا خدای نکرده کسی از سربیکاری به سمت کارهای غیرمجاز نرود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    10 1
    قطعا مسئولین شریک جرم هستن
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    10 0
    اینجور آدمها را فقط باید اعدام کرد . لطمه ای که اینها به جامعه می زنند از صد تا قتل بدتره
  • DE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    5 0
    این خانم تروریست اقتصادی و دزد مال مردم است باید حسابی مجازات شود.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 0
    در زندان باید نگهداری بشه!!!
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      1 0
      البته قزوین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس