رسانه‌های آمریکا: چهار تن در حملات به اربیل عراق کشته شدند

منابع آمریکایی گزارش دادند که حملات بامداد سه‌شنبه به مقر تروریست‌ها در عراق چهار کشته داشته است اما مدعی شدند که نیروهای آمریکایی و ائتلاف تلفاتی نداشتند.

به گزارش مشرق، رویترز بامداد سه‌شنبه به نقل از «۲ مقام آمریکایی» مدعی شد که حملات موشکی در عراق هیچ یک از تاسیسات ایالات متحده را تحت تاثیر قرار نداده و آمریکا هیچ تلفاتی نداشته است.

رویترز به نام این مقام‌ها اشاره نکرد و افزود که آنها از اظهارنظر بیشتر در این باره خودداری کردند.

شبکه ای. بی. سی نیوز نیز به نقل از یک منبع امنیتی عراقی که نامش را فاش نکرد، نوشت که در این حملات چهار نفر کشته شدند. این منبع مدعی شد که هیچ نیروی آمریکایی یا اعضای نیروهای ائتلاف کشته نشدند.

از سوی دیگر، رسانه کردستان عراق اعلام کردند که منزل یک کرد عراقی به نام پیشه وا دزه‌ای هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

رسانه شمال عراق افزودند، دستکم چهار موشک به منزل این تاجر کرد برخورد کرد و تعدادی آمبولانس به منطقه ملاعمر در حومه اربیل اعزام شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    4 21
    این عملیات یک اشتباه بوده و به نظرم افکار عمومی رو علیه نیروهای مقاومت در عراق میکنه اوکم درست زمانی که افکار عمومی خواستار اخراج نیروهای آمریکایی بودن.جنایات اسراییل و پشتیبانی آمریکا و انگلیس غبار رو کنار زده و امروز افکار عمومی عرب با وجود بمباران رسانه ای غرب به واقعیات منطقه پی بردن.ما باید با سیاست عمل میکردیم.این حمله باعث انحراف افکار عمومی در عراق و اهریمن نمایی از ایران با وجود جنایات آمریکا و انگلیس میکنه.
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      0 1
      دوست محترم همه جا دیگه مصلحت جواب نمیده وقت عمل رسیده باید یه پیام دوباره به اربیل آمریکا واسراییل داده میشد واین پیام به پاکستان هم داده شد که دست وپاشون روجمع کنن که احتمالا پیام رودریافت کردن تا بحال هم ایران زیادی با اغماض برخوردکرده الان ببینید امارات چقدرپرو شده که علیه ما شکایت می‌کنه وخواسنارجزایر سه گانه ست باید بعضی از مواقع گوشمالی هم داد ایران به اندازه لازم قدرت داره که بازدارندگی ایجادکنه ولی باید گاهی هم ازقدرتش استفاده کنه نه فقط ماروماهم به نمایش کنن مگه ما ازترکیه کمتریم
  • آرش IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    10 2
    بنظرم برای اثبات قدرت ایران و ادب کردن مقصر اصلی و دلگرمی برادران مسلمان باید مستقیم اسراییل هدف قرار داده میشد.
  • هوشنگ IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 4
    فقط ۴ نفر در مقابل چند صدنفر کشته شده در کرمان ؟ عجب انتقامی خخخخخخخ
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    وبعضی ها هم احتمالا ضربه ی خفیف مغزی شدن که برای انجام معالجات روانی وریلکسشین به اسراییل منتقل شدن قراره بعدش برا تغییراب وهوا برن درک الاسفلین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس