کد خبر 1566523
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرام خود باتوجه به حمله موشکی ایران نوشت:

ایران باید طوری انتقام میگرفت که هم پایگاه های کلیدی و هم مهره های تاثیرگذار دشمن با هم هدف قرار میگرفتند. ضمن اینکه زمان انتقام باید با توجه به تحولات منطقه از جمله در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین پیام خاص خود را منتقل میکرد.

این مولفه ها شب گذشته فراهم شد و جمهوری اسلامی که پس از حادثه دلخراش کرمان صبورانه فرصت مناسب را به انتظار نشسته بود توانست یکی از دقیق ترین و حساب شده ترین ضربات خود را به دور از هر گونه هیجان، احساسات و یا عصبانیت ناشی از حوادث اخیر به دشمن وارد کند.

در واقع این خشم مقدسی که در سینه ها وجود داشت باعث نشد فرماندهان میدان از تدبیر فاصله بگیرند. اگر کسی گمان کند نقاطی که شب گذشته منهدم گردیدند را ایرانیها نمیشناختند یا تا قبل از این حوادث اشرافی به آنها نداشتند سخت در اشتباه است!

یعنی فردای حادثه کرمان هم میشد به آنجا شلیک کرد، اما هر تخریبی ایران را به هدفش نزدیک نمیکند و نمیتواند انتقامی سخت تلقی شود. یک انتقام جدی انتقامی ترکیبی است که علاوه بر انهدام یک مرکز، نفرات نشانه دار هم در آن حضور داشته باشند، مرگشان پیام خاصی را در زمان خاصی منتقل کند و و نیز اشراف و دقت آنقدر بالا باشد که هیچ بیگناهی نیز در آن محدوده آسیب نبیند، و این نکته آخر خصوصا در مناطق مسکونی به شدت مورد توجه فرماندهان ایرانی از گذشته تا به امروز بوده است.

حمله دیشب اما فارغ از مباحث مربوط به انتقام، پیام های مهمی نیز در راستای تحولات دریای سرخ دارد، همانطور که بی ارتباط با جبهه عراق و سوریه نیست! اگرچه برخی مسئولان اقلیم کردستان از دولت مرکزی عراق خواسته اند حمله ایران را محکوم کند، لیکن این حمله از جهاتی در راستای کمک به بغداد، و خواست مردم عراق در اخراج نیروهای آمریکایی نیز هست. موشکهای شب گذشته خیلی معادلات را برهم زد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    15 4
    «پیشرو دیزایی» کشته شد؛ پسرش نیز زخمی شده پیشرو دیزایی رئیس شرکت «فالکون» و در واقع پوشش موساد و مسئول محافظت از عناصر آن‌ها در اربیل و مسئول حمایت‌های لجستیکی از آن‌ها بود . تبریک به فرمانده معزز کل قوا وپاسداران انقلاب اسلامی ایران
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      3 2
      احسنت بر این ضرب شصت
  • قوی فکر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 1
    درود خدا بر دستان پر قدرت سپاه دلاور...ملت قدر دان وپشتیبان شماست...یاعلی مدد
  • DE ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    2 0
    شما مسئولان اقلیم تجزیه طلب کردستان منافق و نمک به حرام هستید رو هم ما محکوم میکنن که تو پستوی خونتون تروریست خون اشام و جاسوس موسادی علیه مردم بی گناه ایران پرورش می دهید و توطئه گری می کنید! یادتون بیاد که شهید سلیمانی ناموس شما رو از بردگی جنسی بدست داعش نجات داد اونوقت باید اینجوری نمک به حرامی و توطئه کنید خائن های پست فطرت؟
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    دم سپاه گرم جیگرم حال اومد
  • شسم IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    اگه تو یه ذره - و نه بیشتر - شرف میداشتی نباید میگفتی که دو تا کودک هم در این حمله کشته شدند ؟! البته ناگفته نمونه من خودم هم موافق حمله به جهودها هستم مخصوصاً که دست کثیف شون به خون فرزندان این سرزمین هم آلوده باشه اما تو بعنوان یه خبرنگار حق آب و تاب دادن به مطلب و مصادره به مطلوب را نداری ، التماس یک ذره تفکر !
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس