کد خبر 1566566
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
شورش در اردوی عربستان/ مانچینی صدای همه را درآورد

بازیکنانی که سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان آنها را به بی‌انضباطی متهم کرد، به دفاع از خود پرداختند و در واکنش به سرمربی سرشناس ایتالیایی، او را به «دروغ‌گویی» متهم کردند.

به گزارش مشرق، نخستین نشست خبری روبرتو مانچینی بسیار جنجالی بود. سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان درباره شش بازیکن سرشناسی که آنها را در فهرست نهایی‌اش قرار نداد، صحبت و آنها را به بی‌انضباطی متهم کرد. مانچو گفت که دلیل خط‌خوردن آنها، پایبندنبودن به قوانین بود.

سلمان الفرج، سرشناس‌ترین بازیکنی بود که مانچینی روی نامش خط قرمز کشید. سرمربی ایتالیایی درباره این بازیکن گفت حاضر نشده است در بازی‌های دوستانه به میدان برود و شرط حضورش در تیم ملی را قرارگرفتن در ترکیب اصلی اعلام کرد.

الفرج خیلی سریع به این سخنان مانچینی واکنش نشان داد و گفت: به خدا قسم آنچه مانچینی می‌گوید درست نیست. کسی نمی‌تواند عشق به وطنم را لکه‌دار کند. با وجود بستری‌شدن پدرم در بخش مراقبت‌های ویژه، تیم ملی را همراهی کردم. باید تحقیقاتی در این زمینه صورت گیرد تا همه چیز روشن شود.

سلطان الغنام در النصر بسیار آماده و سرحال بود اما مانچینی این بازیکن را هم دعوت نکرد. سرمربی ایتالیایی درباره الغنام هم گفت که او شرط حضور در تیم ملی را قرارگرفتن در ترکیب اصلی اعلام کرده است که این بازیکن هم چنین اتهامی را رد کرد.

او گفت: من اصلا چنین شرطی نگذاشته‌ام. بازی برای تیم ملی افتخار بزرگی است که هیچ افتخاری با آن برابر نیست. من تنها یک بار با مانچینی جلسه داشتم و نه دو بار. به او گفتم که بازی در تیم ملی افتخار بزرگی است و از اینکه تیم را در قطر همراهی نکردم، ناراحتم. به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذارم. به هر حال هر مربی نظرات خاص خودش را دارد.

نواف العقیدی، سنگربان اصلی النصر، هم در نهایت در فهرست مانچینی قرار نگرفت و این سرمربی ایتالیایی همان دلایل قبلی را درباره این دروازه‌بان هم مطرح کرد. العقیدی هم مانچینی را به دروغگویی متهم کرد و در پستی نوشت: روایت شما درست نیست آقای مانچینی! آنچه مانچینی درباره من درباره دیدار قبل از لبنان می‌گوید درست نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    2 11
    ببینید زیر پوست فوتبال دلار زده سعودیه جه میگذرد! یک تب بالای جهل درجه و شکستن میزان الحراره در راه است، ان شاء ا..
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      2 0
      وات فاز؟
    • IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      2 0
      یه جوری میگی دلار زده انگار اونا نفت دارن و ما نداریم
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 16
    اثرات خون شیخ نمر داره نمایان میشه..
  • فراز IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    2 4
    ژاپن قهرمان میشه. عربستان خیلی هنر کنه تا جمع ۸ تیم بیاد. فینال بین ژاپن و کره جنوبی است و ژاپن قهرمان میشه
    • یاشاسین تراکتور IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 2
      ایران یکی از دو تیم فینال. به امید قهرمانی ایران
    • یدالله IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      1 0
      تو رو خدا دیگه نگو دل من رنج میبره اشتباه کرده بودم تقصیر از کاکل زره
  • خ IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 2
    درغیر اینصورت هم فدراسیون فوتبال عربستان هم مربی میتوانستندبگویند که جوانسازی تیم ملی را انجام دادیم لزومی نداشت دروغ بگوید .تازه سرمربی نامدار مثل ایشان نیازی به دروغ پردازی ندارد واین نشان از اتفاقات غیر معمول بازیکنان است
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 0
    حتی اگه مربی دروغ میگه، باید این حرفا رو میزاشتن برا بعد مسابقات، نه الان، خو الان به تیم خودشو لطمه میزنن با این حاشیه ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس