مانچینی پس از برتری مقابل عمان: با هیچکس در عربستان مشکل ندارم

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به برتری مقابل عمان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، روبرتو مانچینی پس از برتری ۲ بر یک عربستان مقابل عمان در نشست خبری، اظهار داشت: من از این نتیجه و عملکرد تیم بسیار خوشحالم. در دو هفته گذشته خوب کار کردیم و به بازیکنانم و عملکرد امروزم افتخار می کنم.

وی درمورد بحث اختلافش با برخی بازیکنانی که اکنون در لیست عربستان حضور ندارند، گفت: دیروز صحبت کردم و امروز پاسخ می دهم که هیچ بازیکنی مشکلی ندارد.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان درمورد پیشرفت فوتبال این کشور، توضیح داد:فوتبال عربستان اخیراً پیشرفت زیادی کرده است و این نشان دهنده توسعه در قاره آسیا است

مانچینی عنوان کرد: من به یک سال کامل نیاز دارم و همه می دانند که چهار ماه کافی نیست. ما به زمان نیاز داریم و هر مسابقه ای که انجام می دهیم فرصت بیشتری برای شناخت بازیکنان و نحوه بازی آنها می دهد.عمان هم یکی از تیم های قدرتمند است.

وی درمورد دلیل قرار نگرفتن عبدالرحمان غریب در ترکیب اصلی، توضیح داد:او بازیکنی است که در لیست حضور دارد اما هر مسابقه شرایط خودش را دارد.

سرمربی عربستان تصریح کرد: ما مستحق برد بودیم زیرا خوب بازی کردیم و نیمه دوم بالاترین درصد توپ با ۷۰ درصد برای ما بود.

در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم و سعی می کنیم در دیدارهای آینده از آنها اجتناب کرده و تکرارشان نکنیم.

مانچینی درخصوص شرایط پیش آمده قبل از این مسابقه گفت: قبل از بازی تحت هیچ فشاری نبودم، واضح گفتم: با کسی مشکلی ندارم، اینجا هستم تا کار کنم.

وی درمورد پنالتی عمان، عنوان کرد: هیچ نظری در این خصوص ندارم.

یکی از نکات قابل توجه نشست مانچینی این بود که او سوال یکی از خبرنگاران ایرانی درمورد حواشی اخیر و اختلافش با برخی بازیکنان این کشور را قطع کرد.

او همچنین در پایان نشست مورد تشویق خبرنگاران عربستانی قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس