قلی‌زاده: هیچ تیمی فعلا مدعی قهرمانی جام ملت‌ها نیست

وینگر راست تیم‌ملی فوتبال ایران معتقد است که در حال حاضر هیچ تیمی مدعی عنوان قهرمانی در جام ملت‌ها نیست و حریفان اصلی با نتایج پر گل دیدار نخست خود را پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش مشرق، علی‌ قلی‌زاده در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه چیز خوب است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در دیدار مقابل هنگ‌کنگ نیز با نتیجه خوب پیروز شویم و به مصاف سومین حریف خود برویم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی دارم و همه چیز خوب است. منتظریم تا فرصت بازی برسد و بتوانیم خوب عمل کنیم.

وینگر راست تیم‌ ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم‌ملی عنوان کرد:‌ به شخصه دوست دارم بازی به بازی جلو برویم و تمام تمرکزم روی بازی مقابل هنگ‌کنگ است و امیدواریم در این دیدار با پیروزی میدان را ترک کنیم.

قلی‌زاده در مورد سایر مدعیان جام ملت‌های آسیا بیان کرد: تیم‌های قدرتمند به خوبی کار خود را آغاز کرده‌اند و با نتیجه پرگل حریفان خود را پشت سر گذاشته‌اند. ما نیز کیفیت خود را نشان داده‌ایم و در این تورنمنت‌ها همه چیز به شرایط بستگی دارد و هیچ تیمی را در حال حاضر نمی‌توان مدعی دانست.

وی با تاکید بر اینکه باید بازی به بازی جلو برویم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، اظهار کرد: نمی‌توانیم در مورد آینده وعده دهیم. تمام تمرکزمان روی بازی هنگ‌کنگ است و امیدواریم با برد پر گل کار خود را پایان دهیم و دل مردم را شاد کنیم. همه چیز خوب است و مشکلی وجود ندارد و پس از آنکه فلسطین را بردیم حمایت‌ها خوب بود و امیدواریم مردم از تیم‌ملی حمایت و ما را دعا کنند و بتوانیم موفق باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس