کد خبر 1567112
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹
.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن یک کشتی آمریکایی توسط ارتش این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد پنجشنبه اعلام کرد نیروی دریایی ارتش یمن روز چهارشنبه کشتی فله‌بر آمریکایی Genco Picardy را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند.

این مقام نظامی یمنی اعلام کرد حمله به این کشتی با «موشک‌های دریایی مناسب» انجام شد و این موشک‌ها به هدف خود برخورد کردند.

پیش از این، نیروهای مسلح یمن در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به خاک این کشور، یک کشتی تحت مالکیت آمریکا را هدف قرار داده بودند.

ارتش یمن تاکید کرده تا زمان پایان یافتن جنایات جنگی رژیم صهیونیست علیه مردم فلسطین در غزه، به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

پیش از اعلام صنعاء، سازمان تجارت دریایی انگلیس خبر داده بود گزارشی از بروز یک حادثه در ۶۰ مایل دریایی در جنوب‌شرقی استان عدن یمن دریافت کرده است.

این نهاد گفته بود یک ناخدا گزارش داده پهپادی کشتی را هدف قرار داده و داخل کشتی آتش‌سوزی رخ داده اما سپس خاموش شده است.

گفته شده بود که این کشتی حامل پرچم جزایر مارشال بوده است.

یحیی سریع همچنین تاکید کرد نیروهای یمنی «در هدف قرار دادن تمام منابع تهدید در آب‌های منطقه برای دفاع از مردم یمن و ادامه حمایت از مردم فلسطین تردید نخواهند کرد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    2 0
    یکی اینا رو جدی بگیره
  • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 1
    از غزه و سوریه و لبنان و یمن و حزب الله لبنان و عراق و افغانستان و ایران عبرت بگير جز فقر بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشت و گرانی و تورم تحریم و انزوا مخالف رفاه و آسایش و آرامش و امنیت و سلامت و نشاط و شادابی ملت خود هستید منافع گروهی با زور سلاح وخشونت و سر کوب جنگ خونریزی و تشیع جنازه وتخریب کشور ملت نخبه‌ها و مهاجرت و فرار سرمایه و حوادث تلخ جامعه می دانید نتجه ای در آینده مشخص می‌شود نخواهید گرفت
    • سید IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 1
      با سلام. مهمترین مسبب جنگ و بی ثباتی و فقر در غرب آسیا، قدرتهایی مثل آمریکا و انگلستان بودند که تا تونستند، دولتهای مستقل رو تضعیف کردند و یا مهره ای وابسته به خودشون رو در کشورها روی کار آوردند.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 1
    اماراتم بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس