کد خبر 1567125
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۷
.

شبکه «المیادین» بامداد پنجشنبه گزارش داد که مقاومت عراق با استفاده از پهپاد به پایگاه «هیمو» متعلق به اشغالگران آمریکایی در خاک سوریه حمله کرده است.

به گزارش مشرق، منابع محلی بامداد پنجشنبه از وقوع حملاتی علیه یک پایگاه نظامی آمریکا در عمق خاک سوریه، همزمان با تجاوز نظامی به یمن خبر دادند.

شبکه «المیادین» در این‌باره گزارش داد مقاومت اسلامی عراق با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به پایگاه «هیمو» متعلق به اشغالگران آمریکایی در خاک سوریه حمله کرده است.

طبق این گزارش، این پایگاه جاسوسی آمریکا در غرب فرودگاه «قامشلی» قرار داشته و در آن عناصر رژیم صهیونیستی نیز حضور دارند.

به نوشته رسانه عراقی «صابرین‌نیوز»، این دومین حمله به پایگاه هیمو از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است.

جزئیات بیشتری از این خبر و خسارات و تلفات احتمالی آن هنوز منتشر نشده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکنون ده‌ها بار پایگاه‌های آمریکا را در شرق و شمال شرق سوریه و در غرب و شمال عراق هدف حمله پهپادی و راکتی قرار داده است. مقاومت عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است که تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه به حملات خود ادامه خواهد داد.

پیش از این نیز این گروه اعلام کرده بود که در حمایت از مردم غزه و مقابله با اشغالگری آمریکا در منطقه، ۳ پایگاه آن در خاک سوریه را هدف حملات قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    5 1
    همه پایگاه های آمریکا را مورد حمله قرار دهند تا شرش از این قاره اسیا کنده بشه .
    • حمید IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      3 0
      امریکا خاورمیانه رو ول نمیکنه،چون به نفت این منطقه نیاز داره،ایجاد اسرائیل غاصب هم علتش همینه جاپایی برای امریکا در خاورمیانه، البته که بزودی با نابودی اسرائیل غاصب امریکای جهانخوار هم مجبوره منطقه رو ترک کنه،اون وقت تمام دست نشانده های امریکا در منطقه به غلط کردن میوفتن
  • ایران IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 1
    آمریکا چندتا پایگاه نظامی داره هر چی می زنند بازم هم ازیک پایگاه دیگر سر در میاره.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      نیروهاشون رو دایماجابجامیکنن ازترس! فکرکنم درکل دنیا هشت هزارواندی پایگاه دارن واین یعنی یه کشورودولت جنگ طلب ودایما دنبال دردسر وجنایت باید مردم دنیاحساب این بیشرفهاروبرسن وپایگاه هاروببندن وهردولتی که به اونها اجازه میده که توی کشورشان پایگاه بزنه نابودکنن تازه پایگاه های سایرکشورهای اروپایی شاملشون نمیشه واین نوعی ازبردگی مدرنه وادمهای این کشورها بخصوص کشورهای خیلی کوچیکه ادعای استقلال هم میکنن مثل امارات و بحرین و....!خخخخ!
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    2 0
    آمریکا با این ترقه بازیها صحنه را خالی نمیکند. از همان ابتدا باید جرثومه های تسلیم را در منطقه تهدید میکردید ، غربیها بدون نفت و گاز مسلمانان نمیتوانند اینطور جولان دهند، گوش سعودی را بکشید.
    • ایرانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      0 0
      سعوی سلطنتشو به امریکا مدیونه،هیچوقت اونو ول نمیکنه ایرانو بچسبه، این جمله که ناتانیاهوی جنایتاکار گفت:اگر پادشهان عرب صندلی سلطنتشان را دوست دارند درمورد غزه صحبتی نکنن و خفه شن، این خیلی چیزارو ثابت میکنه، اگر بشار اسد هم دوست اسرائیل و امریکا بود به سوریه میگفتن سوریه اسدی،همونطور که به عربستان میگن سعودی و به اردن میگن اردن هاشمی، بله اینا صندلیهای خودشونو مدیون امریکا و غرب هستن، این جنایتکارارو فقط محور مقاومت میتونه وادار به فرار کنه،فقط زمان لازمه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    همون پایگاهی که هفته کذشته تخلیه شده بود !!!!!😑😑😑😑😑
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    عجب بزن بزنی شده این آمریکایی ها را بیشتر بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس