دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی در سراوان

فرمانده انتظامی استان از اقدام به موقع ماموران و دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی و کشف سلاح های جنگی در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره تیراندازی در سطح شهرستان و به مقر نظامی و متواری شدن عامل یا عاملان آن از صحنه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی، هویت عاملان این تیراندازی شناسایی و طی یک عملیات برنامه ریزی شده و ضربتی در مخفیگاهشان تعداد ۴ نفر را دستگیر و در بازرسی اولیه از آنان تعداد دو قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    5 2
    هرچه بیشتر اقدامات ضدامنیتی انجام بدهند بیشترزیرضربه قرارمیگیرند .ازنظرمن تا دوردستها باید اینها تحت تعقیب قرارگیرند .باید سرکوب شوند راه دیگری وجود ندارد .یا کلا مجموعه آنها را باخانواده هایشان از سیستان وبلوچستان جمعشون کنید ودریک محیط دور از سیستان تحت کنترل دائمی قراردهید .
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 4
    برای خلع سلاح تروریستها در سیستان و بلوچستان گشت خانه به خانه ضروری است
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    4 2
    خانواده هاشون هم مجازات کنید احتمالا ی چندتاییشون خبر دارن و حمایت مالی و معنویشون میکنند.اینجوری میفهمند تاوان شدیدتری باید بدهند
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    3 3
    مگه پاکستانی نبودند؟
  • سید فروزان CH ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    5 1
    در همان ورودی شهر آویزانشان کنند این کثافتها ، دوران بزن در رو تمام شده ،باید در همه سطوح انجام شود آن قاچاقچی مواد و اسلحه و این تیراندازان باید اعدام شوند ،امنیت در آن منطقه با ترحم و دلسوزی ایجاد نمیشود ، فقط با زور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس