کد خبر 1567563
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
آمار دیدار دو تیم ایران و هنگ کنگ/ برتری شاگردان قلعه نویی

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر هنگ کنگ آمار بهتری را از خود به نمایش گذاشت و توانست با برتری برابر این تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ شامگاه جمعه ۲۹ دی از ساعت ۲۱ و در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه بین المللی خلیفه قطر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تیم ایران همراه شد تا ملی پوشان کشورمان جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کنند.

بازیکنان ایران در این دیدار ۷۰ و هنگ کنگی ها ۳۰ درصد صاحب توپ و زمین بازی بودند. ملی پوشان کشورمان ۱۴ و بازیکنان هنگ کنگ ۹ شوت به سمت دروازه‌ها شلیک کردند که ۴ شوت ایرانی‌ها و دو شوت هنگ کنگی ها در چارچوب دروازه بود.

بازیکنان ایران ۴۰۲ پاس با دقت ۷۹ درصد و بازیکنان هنگ کنگ ۹۳ پاس با دقت ۴۴ درصد از خود به ثبت رساندند. بازیکنان هر دو تیم به ترتیب ۱۲ خطا مرتکب شدند و ۵ کرنر سهم ایران و دو کرنر سهم هنگ کنگ در این بازی بود.

آمار نهایی دیدار ایران و هنگ کنگ

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    امارم داشت؟
  • محمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    دمت گرم مشرق که همیشه وطن پرستی و مطالبت امید بخش و مردانست. خیلی سایتهای داخلی با وجود برد ایران،به تحقیر بازیکنا و تیم ملی پرداختن. هر چند نحوه ی بازی قتبل نقد بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس