کد خبر 1567595
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
یکی برای تو، یکی برای اون!(گفت و شنود)

سپاه از درک هوشمندانه‌ای برخوردار است که می‌داند تروریست‌های تکفیری و موساد، ۲ لبه یک قیچی هستند و رگ حیات هر ۲ را قیچی کرده است!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: «‌عباس العردابی‌» یکی از تحلیلگران و سیاسیون برجسته عراق در توئیتی (ایکس فعلی) نوشته است؛ در حمله سپاه به مقر موساد در اربیل تعدادی کشته شده‌اند که حکومت اقلیم هویت و ملیت آنها را فاش نمی‌کند و پرسیده است مگر ملیت آنها چه بوده است که از افشای آن خودداری می‌کنند؟!

گفتم: خُب معلوم است. مگر در مقر موساد غیر از عوامل و افسران اطلاعاتی موساد چه کسان دیگری حضور دارند؟!

گفت: «‌عبدالهادی‌»، نماینده سابق مجلس عراق هم در مصاحبه‌ای گفته است اطلاع دقیق دارد که شخص کشته شده در مقر موساد، عملیات تروریستی در کرمان را برنامه‌ریزی کرده بود.

گفتم: آفرین بر هوشمندی و اقتدار سپاه که دقیقاً به هدف زده است. هم در حمله به مقر موساد و هم در حمله به پایگاه تروریست‌ها.

گفت: سپاه از درک هوشمندانه‌ای برخوردار است که می‌داند تروریست‌های تکفیری و موساد، دو لبه یک قیچی هستند و رگ حیات هر دو را قیچی کرده است!

گفتم: دو تا آدم شرور برای عملیات تروریستی وارد مسجدی شده و برای رد گم کردن پشت سر امام جماعت به نماز ایستاده بودند. امام جماعت در هر دو رکعت سوره «‌یا ایها الکافرون» را خواند. بعد از نماز یکی از آنها پرسید؛ چرا در هر دو رکعت یا ایها الکافرون را خواندید؟ گفت؛ یکی برای تو خواندم و یکی هم برای اون رفیق بی‌پدر و مادرت‌!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس