واکنش برانکو به مذاکره با درویش؛ فقط قهوه خوردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان نسبت به مذاکره با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عمان که در گروه ششم جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عربستان، قرقیزستان و تایلند همگروه است. هدایت این تیم بر عهده برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس تهران است. برانکو در نشست خبری پیش از بازی برابر تایلند نسبت به شایعات ایجاد شده در خصوص حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران واکنش نشان داد.

پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا برانکو گزینه نخست هدایت تیم پرسپولیس تهران بود که این مربی در ۲ مقطع متفاوت به مسوولان باشگاه پاسخ منفی دادند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در نشست خبری پیش از دیدار برابر تایلند در خصوص جلسه با رضا درویش اظهار داشت: جلسه من با مسئولان باشگاه ایرانی کاملاً دوستانه و برای ادای احترام بود و تنها یک فنجان قهوه خوردیم.

برانکو این را هم گفت: من تا پایان ماه آینده میلادی با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم و در خصوص عقد قرارداد با پرسپولیس هیچ صحبتی نداشتم. ما یک فنجان قهوه خوردیم و درباره قرارداد صحبت نکردیم. تمام تمرکزم بر این است تا بهترین نمایش خوبی با تیم ملی فوتبال عمان داشته باشم و بهترین نتایج را در جام ملت‌های آسیا کسب کنم.

تیم ملی فوتبال عمان در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا برابر عربستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و در صورت شکست برابر تایلند عملا از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد. در این گروه تایلند با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲ صدرنشین و تیم عربستان با سه امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

گفته می‌شود با توجه به شناخت مربی کروات از فوتبال ایران او همچنان یکی از گزینه‌های حضور در کشورمان است و ممکن است بعد از پایان کار تیم ملی‌های در جام ملت‌ها، به وی پیشنهادهای جدیدی داده شود. البته برانکو نیز نسبت به کار در ایران بی‌میل نیست و حتی با زیرکی هر چه تمام‌ و به بهانه حضور در پرسپولیس برگ سبز مالیاتی خود را در کشورمان دریافت کرد.

برانکنو که سال ۲۰۰۱ و در قامت دستیار میرسلاو بلازوویچ به ایران آمد به یکی از کروات‌های نام‌آشنای ایران تبدیل شد و با تیم امیدها به مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان رسید. وی همچنین موفق شد تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان برساند. برانکو در جام ملت‌های ۲۰۰۴ چین سرمربی تیم ایران بود که عنوانی بهتر از سوم کسب نکرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس