کد خبر 1568264
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
دفتر تحکیم وحدت خطاب به روحانی: به جای قرارگرفتن در مسئولیت جدید پاسخگوی عملکرد خود باشید

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: روحانی یک چهره سیاسی بدون پایگاه اجتماعی است. او هیچ محبوبیتی بین مردم ندارد و بهتر است خاطره‌نویسی بکند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: به گزارش جهان نیوز، آیتی پیش‌تر، سیدمحمد خاتمی را یک بازنشسته سیاسی معرفی کرده و درباره روحانی هم معتقد بود که تلاش می‌کند به سرنوشت خاتمی دچار نشود. حال آیتی بر این موضوع تاکید کرده و روحانی را فاقد محبوبیت دانسته است. وی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان، در ارتباط با حضور روحانی و حزب کارگزاران گفت: هم روحانی و هم حزب کارگزاران هیچ‌گونه محبوبیتی در بین مردم ندارند و در این ارتباط می‌توان به نظرسنجی‌ها مراجعه کرد. واقعیت آن است که احزاب سیاسی چپ و راست و حتی میانه از نظر مردم از کارایی افتاده‌اند.

آیتی در ارتباط با تحرکات روحانی در انتخابات خبرگان هم افزود: آقای دکتر روحانی در حال حاضر یک چهره سیاسی بدون پایگاه اجتماعی و فرهنگی است و عامه مردم ایشان را به عنوان یک شخصیت ممتاز سیاسی قبول ندارند. در نتیجه این افراد تنها در حال دست و پا زدن هستند و حتی بدنه سابق سیاسی آنها نیز حاضر به رای به آنان نیستند.

این فعال اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه در دنیا این چهره‌ها بعد از یک دوره حضور در قدرت به سمت کارهای خیریه‌، مدنی و سازندگی حرکت می‌کنند و به سمت بازسازی جامعه می‌روند اما در این‌جا این افراد همواره سعی دارند در جنجال‌های سیاسی مداخله کنند. علت این است که شغل دیگری ندارند. در حال حاضر کارگزاران سازندگی و حتی افرادی مانند روحانی فریاد سیاسی نزنند باید چه کار کنند؟ روحانی اگر گعده‌بازی‌های سیاسی را نداشته باشد چه کار کند؟

آیتی تاکید کرد: این افراد باید کتاب خاطرات سیاسی خود را بنویسند نه اینکه وارد گعده‌بازی‌های سیاسی شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 4
    حسن روحانی جاسوس انگلیس است که بدنبال بدست آوردن مجدد قدرت و خلع سلاح کامل ایران به نفع جبهه جهانی شیطان است
    • پسر شجاع! IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      1 2
      ای ایرانی مسلمان ای آدم با وجدان ، طبق روایات و احادیث ائمه اطهار (ع) شما حق ندارید بدون مدرک و بدون دلیل به کسی تهمت بزنید و بدانید که تهمت زدن باعث عذاب دنیا و آخرت می‌شود لطفا از جناب آقای روحانی معذرت خواهی کنید و حلالیت بطلبید و ازخداوند بزرگ طلب بخشش نمایید خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 2
    یه نظرسنجی بین این دولت و اون دولت بذارید خواهید دید کدوم محبوب تره
    • شاطر میرزا IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      2 1
      البته بهتر است که بگویم که بین بد و بدتر کدامیک را به اجبار انتخاب کنیم !
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 1
    خاطر نویسی، ادمی که رکورد دروغ تو دنیا رو جابه جا کرد خاطر نویسی روحانی به درد هیچی نمیخوره 🤧🤮🤮🤮🤮🤮

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس